680

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
m (Članak "680" je zaštićen [edit=sysop:move=sysop])
 
(Nisu prikazane 2 međuinačice)
Redak 1: Redak 1:
-
'''Error 680: There is no dial tone'''
+
{| style="border:0; margin: 0;" width="100%" cellspacing="1%"
 +
| valign="top" width="100%"|
 +
<div> '''{{PROVJERENO}}''' </div>
 +
|}
 +
 
 +
=== Error 680: There is no dial tone ===
* isključite opciju ''"Wait for dial tone before dialing" ("Pričekaj zvuk slobodne linije prije pozivanja")''.
* isključite opciju ''"Wait for dial tone before dialing" ("Pričekaj zvuk slobodne linije prije pozivanja")''.

Trenutačna izmjena od 13:35, 6. veljače 2008.

Provjereni sadržaj - CARNet Helpdesk

Sadržaj na ovim stranicama provjerio je CARNet Helpdesk. Provjerom nisu utvrđene nikakve štetne posljedice pravilnom primjenom uputa. Napominjemo kako sve radnje i podešavanja na Vašem računalu radite isključivo na vlastitu odgovornost.

Provjereno.jpg

Error 680: There is no dial tone

  • isključite opciju "Wait for dial tone before dialing" ("Pričekaj zvuk slobodne linije prije pozivanja").
  • kliknite na Start - Control Panel (Upravljačka ploča) - Phone and modem options (Odrednice telefona i modema).
  • kliknite na karticu Modems (Modemi) i odaberite modem s kojim se spajate te kliknite na Properties (Svojstva).
  • odaberite karticu Modem te isključite opciju "Wait for dial tone before dialing" ("Pričekaj zvuk slobodne linije prije pozivanja").
Osobni alati