Administrator imenika

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
(New page: Administrator imenika je službeni predstavnik škole koji mora biti djelatnik članice, imenovan od strane ravnatelja. Administrator imenika je funkcija, vezana uz odnose CARNeta i člani...)
Redak 7: Redak 7:
Administrator imenika na početku svake školske godine ažurira imenik, to jest dodaje digitalne identitete novih učenika i nastavnog osoblja, a korisnike koji više nemaju status učenika ili djelatnika škole briše iz baze podataka. Osim obveze godišnjeg ažuriranja imenika, administrator imenika je obvezan po nastupu promjena ažurirati stanje imenika (npr. dolazak/odlazak novog nastavnog osoblja ili učenika u/iz škole).
Administrator imenika na početku svake školske godine ažurira imenik, to jest dodaje digitalne identitete novih učenika i nastavnog osoblja, a korisnike koji više nemaju status učenika ili djelatnika škole briše iz baze podataka. Osim obveze godišnjeg ažuriranja imenika, administrator imenika je obvezan po nastupu promjena ažurirati stanje imenika (npr. dolazak/odlazak novog nastavnog osoblja ili učenika u/iz škole).
-
  Ukoliko želite saznati tko je Administrator imenika u Vašoj školi kotnaktirajte [[CARNet Helpdesk]]
+
  Ukoliko želite saznati tko je Administrator imenika u Vašoj školi posjetite http://helpdesk.carnet.hr/skole
[[Category:HUSO]]
[[Category:HUSO]]

Inačica od 12:33, 29. veljače 2008.

Administrator imenika je službeni predstavnik škole koji mora biti djelatnik članice, imenovan od strane ravnatelja. Administrator imenika je funkcija, vezana uz odnose CARNeta i članice te nije radno mjesto. Administrator imenika je dužan poštivati i primjenjivati odluke i uvažavati preporuke koje donosi CARNet, a odnose se na CARNetove resurse stavljene na raspolaganje članici.

Administrator imenika je administrativna osoba u školi zadužena za ažuriranje LDAP imenika. Ažurnost imenika je od iznimnog značaja jer imenik predstavlja dio jedinstvene autentikacijske i autorizacijske infrastrukture (AAI).

Preporuka je da administrator imenika bude djelatnik škole koji je i inače zadužen za održavanje popisa učenika, to jest netko iz administrativnog osoblja škole.

Administrator imenika na početku svake školske godine ažurira imenik, to jest dodaje digitalne identitete novih učenika i nastavnog osoblja, a korisnike koji više nemaju status učenika ili djelatnika škole briše iz baze podataka. Osim obveze godišnjeg ažuriranja imenika, administrator imenika je obvezan po nastupu promjena ažurirati stanje imenika (npr. dolazak/odlazak novog nastavnog osoblja ili učenika u/iz škole).

Ukoliko želite saznati tko je Administrator imenika u Vašoj školi posjetite http://helpdesk.carnet.hr/skole
Osobni alati