CARNet Helpdesk

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
Redak 18: Redak 18:
* <h3>pozivom putem Skypea</h3>
* <h3>pozivom putem Skypea</h3>
-
<skype style="balloon" action="call">carnet_helpdesk</skype>
+
Skype kontakt: carnet_helpdesk[skype:carnet_helpdesk?call]
 +
 
 +
[[Datoteka:SkypeBlue_128x128.png|link=skype:carnet_helpdesk?call]]
* <h3>telefonom </h3>
* <h3>telefonom </h3>

Inačica od 06:34, 15. travnja 2010.

CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.

Upute za korisnike

Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Na primjer, navedite:

  • svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime)
  • naziv CARNetove usluge i/ili sustava koji koristite
  • koji softver ili operacijski sustav koristite
  • podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema
  • točno vrijeme (odnosno period) pojavljivanja problema
  • poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema


CARNet Helpdesk možete kontaktirati

  • elektroničkom poštom

helpdesk@CARNet.hr

  • pozivom putem Skypea

Skype kontakt: carnet_helpdesk[1]

SkypeBlue 128x128.png

  • telefonom

0800 CARNet (0800 227638), kućni 1

  • faksom

+385 1 6661 630

  • običnom poštom

Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk
Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb

Radno vrijeme CARNet Helpdeska

Svakim danom od 8 do 22

Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.


Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.

Osobni alati