CARNet Helpdesk

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
Redak 18: Redak 18:
* <h4>pozivom putem Skypea</h4>
* <h4>pozivom putem Skypea</h4>
-
Skype kontakt: <a href="skypeto:carnet_helpdesk?call">carnet_helpdesk</a>
+
Skype kontakt: <html><a href="skypeto:carnet_helpdesk?call">carnet_helpdesk</a><html/>
* <h4>telefonom </h4>
* <h4>telefonom </h4>

Inačica od 09:15, 11. srpnja 2011.

CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.

Sadržaj

Upute za korisnike

Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Na primjer, navedite:

  • svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime)
  • naziv CARNetove usluge i/ili sustava koji koristite
  • koji softver ili operacijski sustav koristite
  • podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema
  • točno vrijeme (odnosno period) pojavljivanja problema
  • poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema


CARNet Helpdesk možete kontaktirati

  • elektroničkom poštom

helpdesk@CARNet.hr

  • pozivom putem Skypea

Skype kontakt: carnet_helpdesk *

telefonom

0800 CARNet (0800 227638), na izborniku birajte 1 *

faksom

+385 1 6661 630 *

običnom poštom

Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk
Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb

Radno vrijeme CARNet Helpdeska

'''Svakim danom od 8 do 22''' ''Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.'' '''''Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.''''' __NOTOC__

Osobni alati