CARNet Helpdesk

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
(New page: __TOC__ CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama. <h2>Helpdesk možete kon...)
Redak 33: Redak 33:
* Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je da problem što bolje opišete i potkrijepite ga primjerima. Na primjer, navedite svoje osobne podatke (korisničko ime, ime sustava koji koristite), koji softver ili operacijski sustav koristite te podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema. Svakako navedite i točno vrijeme pojavljivanja problema te poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema. Navedeni će podaci omogućiti dobivanje bržeg, točnijeg i potpunijeg odgovora.
* Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je da problem što bolje opišete i potkrijepite ga primjerima. Na primjer, navedite svoje osobne podatke (korisničko ime, ime sustava koji koristite), koji softver ili operacijski sustav koristite te podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema. Svakako navedite i točno vrijeme pojavljivanja problema te poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema. Navedeni će podaci omogućiti dobivanje bržeg, točnijeg i potpunijeg odgovora.
-
Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.
+
'Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.'

Inačica od 20:47, 22. listopada 2007.

Sadržaj


CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.

Helpdesk možete kontaktirati


  • elektroničkom poštom

helpdesk@CARNet.hr

  • telefonom

0800 CARNet (0800 227638), kućni 1

  • faksom

+385 1 6661 630

  • običnom poštom

Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet
Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb


Radno vrijeme Helpdeska

  • za upite putem elektroničke pošte ili telefonom, svaki dan (uključivši i blagdane) od 8 do 22 sata

Odgovore možete očekivati u roku 2 sata (unutar radnog vremena) za upite pristigle putem elektroničke pošte, a za upite pristigle faksom ili običnom poštom 24 sata od primitka upita.

  • Poslove CARNetovog Helpdeska od 1. srpnja obavlja CARNet, a pravo na uslugu imaju svi korisnici CARNetovih usluga, kao i oni koji će to tek postati, ali i osobe koje samo traže osnovne informacije o CARNetu.


Upute za korisnike

  • Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je da problem što bolje opišete i potkrijepite ga primjerima. Na primjer, navedite svoje osobne podatke (korisničko ime, ime sustava koji koristite), koji softver ili operacijski sustav koristite te podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema. Svakako navedite i točno vrijeme pojavljivanja problema te poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema. Navedeni će podaci omogućiti dobivanje bržeg, točnijeg i potpunijeg odgovora.

'Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.'

Osobni alati