CARNet Helpdesk

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
Redak 1: Redak 1:
-
__TOC__
+
CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.  
-
 
+
{|
-
CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.
+
|<h2>Helpdesk možete kontaktirati</h2>
-
 
+
-
<h2>Helpdesk možete kontaktirati</h2>
+
-
 
+
* <h3>elektroničkom poštom</h3>  
* <h3>elektroničkom poštom</h3>  
Redak 19: Redak 16:
Josipa Marohnića 5<br>
Josipa Marohnića 5<br>
10000 Zagreb  
10000 Zagreb  
-
 
+
|| __TOC__
-
 
+
|}
<h2>Radno vrijeme Helpdeska</h2>
<h2>Radno vrijeme Helpdeska</h2>

Inačica od 15:40, 23. listopada 2007.

CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.

Helpdesk možete kontaktirati

  • elektroničkom poštom

helpdesk@CARNet.hr

  • telefonom

0800 CARNet (0800 227638), kućni 1

  • faksom

+385 1 6661 630

  • običnom poštom

Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet
Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb

Sadržaj

Radno vrijeme Helpdeska

  • za upite putem elektroničke pošte ili telefonom, svaki dan (uključivši i blagdane) od 8 do 22 sata

Odgovore možete očekivati u roku 2 sata (unutar radnog vremena) za upite pristigle putem elektroničke pošte, a za upite pristigle faksom ili običnom poštom 24 sata od primitka upita.

  • Poslove CARNetovog Helpdeska od 1. srpnja obavlja CARNet, a pravo na uslugu imaju svi korisnici CARNetovih usluga, kao i oni koji će to tek postati, ali i osobe koje samo traže osnovne informacije o CARNetu.


Upute za korisnike

  • Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je da problem što bolje opišete i potkrijepite ga primjerima. Na primjer, navedite svoje osobne podatke (korisničko ime, ime sustava koji koristite), koji softver ili operacijski sustav koristite te podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema. Svakako navedite i točno vrijeme pojavljivanja problema te poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema. Navedeni će podaci omogućiti dobivanje bržeg, točnijeg i potpunijeg odgovora.


Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.

Osobni alati