CARNet Helpdesk

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
Redak 3: Redak 3:
  || __TOC__
  || __TOC__
|}
|}
-
<h2>Helpdesk možete kontaktirati</h2>
+
<h2>CARNet Helpdesk možete kontaktirati</h2>
* <h3>elektroničkom poštom</h3>  
* <h3>elektroničkom poštom</h3>  
Redak 15: Redak 15:
* <h3>običnom poštom</h3>
* <h3>običnom poštom</h3>
-
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet<br>
+
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk<br>
Josipa Marohnića 5<br>
Josipa Marohnića 5<br>
-
10000 Zagreb  
+
10000 Zagreb
<h2>Radno vrijeme Helpdeska</h2>
<h2>Radno vrijeme Helpdeska</h2>

Inačica od 07:43, 4. veljače 2008.

CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.

Sadržaj

CARNet Helpdesk možete kontaktirati

  • elektroničkom poštom

helpdesk@CARNet.hr

  • telefonom

0800 CARNet (0800 227638), kućni 1

  • faksom

+385 1 6661 630

  • običnom poštom

Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk
Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb

Radno vrijeme Helpdeska

Svakim danom od 8 do 22

Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.


Upute za korisnike

Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Na primjer, navedite:

   * svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime)
   * naziv CARNetove usluge i/ili sustava koji koristite
   * koji softver ili operacijski sustav koristite
   * podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema
   * točno vrijeme (odnosno period) pojavljivanja problema
   * poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema



Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.

Osobni alati