CARNet Helpdesk

Izvor: Wikidesk

Inačica od 19:23, 27. siječnja 2008. koju je unio/unijela Helpadmin (Razgovor | doprinosi)
Skoči na: orijentacija, traži
CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.

Sadržaj

Helpdesk možete kontaktirati

  • elektroničkom poštom

helpdesk@CARNet.hr

  • telefonom

0800 CARNet (0800 227638), kućni 1

  • faksom

+385 1 6661 630

  • običnom poštom

Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet
Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb

Radno vrijeme Helpdeska

Svakim danom od 8 do 22

Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.


Upute za korisnike

Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Na primjer, navedite:

   * svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime)
   * naziv CARNetove usluge i/ili sustava koji koristite
   * koji softver ili operacijski sustav koristite
   * podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema
   * točno vrijeme (odnosno period) pojavljivanja problema
   * poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema



Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.

Osobni alati