CARNet Helpdesk

Izvor: Wikidesk

Inačica od 09:22, 11. srpnja 2011. koju je unio/unijela Ncosic@carnet.hr (Razgovor | doprinosi)
Skoči na: orijentacija, traži

CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.

Upute za korisnike

Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Na primjer, navedite:

  • svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime)
  • naziv CARNetove usluge i/ili sustava koji koristite
  • koji softver ili operacijski sustav koristite
  • podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema
  • točno vrijeme (odnosno period) pojavljivanja problema
  • poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema


Radno vrijeme CARNet Helpdeska

Svakim danom od 8 do 22

Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.


Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.


CARNet Helpdesk možete kontaktirati

elektroničkom poštom

helpdesk@CARNet.hr

pozivom putem Skypea

Skype kontakt: carnet_helpdesk

telefonom

0800 CARNet (0800 227638), na izborniku birajte 1

faksom

+385 1 6661 630

redovnom poštom

Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk
Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb

Osobni alati