CARNet Helpdesk

Izvor: Wikidesk

Inačica od 13:58, 26. ožujka 2010. koju je unio/unijela Ncosic@carnet.hr (Razgovor | doprinosi)
Skoči na: orijentacija, traži
CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.

Sadržaj

Upute za korisnike

Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Na primjer, navedite:

   * svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime)
   * naziv CARNetove usluge i/ili sustava koji koristite
   * koji softver ili operacijski sustav koristite
   * podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema
   * točno vrijeme (odnosno period) pojavljivanja problema
   * poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema

CARNet Helpdesk možete kontaktirati

  • elektroničkom poštom

helpdesk@CARNet.hr


Helpdesk@Skype - Nazovite nas putem Skypea

Nazovite nas putem programa Skype potpuno besplatno

Skype postoji skoro na svim modernim operacijskim sustavima i besplatno ga možete preuzeti na stranici Skype.com. Ukoliko već imate instaliran Skype na svom računalu možete kliknite na sliku oblačića ili nas nazovite putem Skype korisničkog imena carnet_helpdesk .

SkypeBlue 128x128.png


  • telefonom

0800 CARNet (0800 227638), kućni 1

  • faksom

+385 1 6661 630

  • običnom poštom

Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk
Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb

Radno vrijeme CARNet Helpdeska

Svakim danom od 8 do 22

Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.


Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.

Osobni alati