Izdavanje korisničkih podataka postojećim korisnicima

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
(Postupak izdavanja korisničkih podataka postojećim korisnicima u koracima:)
 
Redak 34: Redak 34:
   "Zaporke nisu jednake."
   "Zaporke nisu jednake."
-
       1) Ponovno upisati lozinku u polja "Nova zaporka" i "Potvrđena zaporka".
+
       1) Ponovno upisati lozinku u polja "Nova zaporka" i "Ponovljena zaporka".
[[Kategorija:HUSO Memo]]
[[Kategorija:HUSO Memo]]
[[Category:HUSO]]
[[Category:HUSO]]

Trenutačna izmjena od 09:56, 2. kolovoza 2011.


Postupak izdavanja korisničkih podataka postojećim korisnicima u koracima:

1. Prijava administratora imenika na Cadmin portal http://admin.skole.hr

2. U glavnom izborniku odabir "Korisnici"

3. Pretraga - unos podataka korisnika kojeg tražimo, zatim odabir "Traži"

Moguće pogreške:

  "Niti jedan korisnik nije pronađen."
     1) Provjeriti podatke unesene za pretragu. U slučaju pretrage po dijelu korisničke oznake ili dijelu nekog drugog osobnog 
        podatka potrebno je označiti "Traži kao podriječ".

4. Odabir korisnika - lijevi klik na njegovu korisničku oznaku u rezultatima pretrage

5. Odabir akcije "Print", zatim u otvorenom prozoru s podacima "Ispiši"

 Napomena: Ovom akcijom korisniku neće biti ispisana lozinka korisničkog računa, ukoliko korisnik želi podatak o 
           lozinci, potrebno je napraviti promjenu lozinke.

Postupak za promjenu lozinke:

a) Automatska promjena lozinke - odabrati "Promijeni lozinku"

b) Ručna promjena lozinke - odabrati "Promijeni lozinku (ručni unos)"

Moguće pogreške:

  "Kompleksnost lozinke nije zadovoljena!
   Lozinka se sastoji od minimalno 8 znakova. Od toga barem 1 brojčani, 1 nealfanumerički, 1 malo slovo i 1 veliko slovo."
     1) Prilagoditi željenu lozinku kako bi zadovoljavala uvjete kompleksnosti.
  "Zaporke nisu jednake."
     1) Ponovno upisati lozinku u polja "Nova zaporka" i "Ponovljena zaporka".
Osobni alati