Izdavanje korisničkih podataka postojećim korisnicima

Izvor: Wikidesk

Inačica od 18:19, 23. srpnja 2011. koju je unio/unijela Nbucic@carnet.hr (Razgovor | doprinosi)
Skoči na: orijentacija, traži

1. Prijava administratora imenika na Cadmin portal ( admin.skole.hr )

2. U glavnom izborniku odabir "Korisnici"

3. Pretraga po podacima u bazi (npr. po OIB-u)

 Moguće pogreške:
  "Niti jedan korisnik nije pronađen."
     > Provjeriti podatke unesene za pretragu. U slučaju pretrage po dijelu korisničke oznake ili dijelu nekog drugog osobnog 
       podatka potrebno je označiti "Traži kao podriječ".

4. Odabir korisnika - lijevi klik na njegovu korisničku oznaku u rezultatima pretrage

5. Odabir akcije "Print", zatim u otvorenom prozoru s podacima "Ispiši"

 Napomena: 
  Ovom akcijom korisniku neće biti ispisana lozinka korisničkog računa, ukoliko korisnik želi podatak o lozinci, 
  potrebno je napraviti promjenu lozinke.

Postupak za promjenu lozinke:

a) Automatska promjena lozinke - odabrati "Promijeni lozinku"

b) Ručna promjena lozinke - odabrati "Promijeni lozinku (ručni unos)"

 Moguće pogreške:
  "Kompleksnost lozinke nije zadovoljena!
   Lozinka se sastoji od minimalno 8 znakova. Od toga barem 1 brojčani, 1 nealfanumerički, 1 malo slovo i 1 veliko slovo."
     > Prilagoditi željenu lozinku kako bi zadovoljavala uvjete kompleksnosti.
  "?NeštoZaNepodudaranjeLozinki?"
     > Ponovno upisati lozinku u polja "Nova zaporka" i "Potvrđena zaporka".
Osobni alati