Mail greške

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
Redak 4: Redak 4:
* u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
* u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
 +
 +
* provjerite imate li ukljucen neki od programa za zastitu (antivirus/firewall) poput NOD32, AVG, ZoneAlarm te ih pokusajte ispravno konfigurirati.
'''Kako doci do postavki?'''
'''Kako doci do postavki?'''

Inačica od 08:37, 27. listopada 2007.

Sadržaj

Error 0x800CCC0D: CANT FIND HOST

  • provjerite jeste li spojeni na Internet (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr).
  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
  • provjerite imate li ukljucen neki od programa za zastitu (antivirus/firewall) poput NOD32, AVG, ZoneAlarm te ih pokusajte ispravno konfigurirati.

Kako doci do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.


Error 0x800CCC0E: FAILED TO CONNECT

  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
  • provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite sto imate upisano za username/Account name(Naziv racuna). Potrebno je upisati korisnicko ime bez oznake domene (npr. ako Vam korisnicko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43).
  • ponovno upisite Vasu lozinku (password).
  • provjerite imate li u ukljucenu opciju "Hung up after sending and receiving"
  • provjerite mozete li pregledavati web stranice (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr).

Kako doci do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.


Error 0x800CCC90: POP3 RESPONSE ERROR

  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).

Kako doci do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.


Error 0x800CCC79: SMTP REJECTED RECIPIENTS

  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Outgoing mail server (Izlazni postanski posluzitelj). Ovisno o tome putem kojeg pruzatelja internet usluga se spajate na Internet potrebno je koristiti odgovarajuci SMTP posluzitelj. Popis SMTP posluzitelja ukoliko se na Internet spajate putem CARNeta pogledajte ovdje.
  • provjerite jeste li ispravno upisali e-mail adresu na koju saljete e-mail.

Kako doci do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.

Osobni alati