Mail greške

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
 
(Nije prikazano 26 međuinačica)
Redak 1: Redak 1:
 +
== Error 0x800CCC0D: CANT FIND HOST ==
-
== '''Error 0x800CCC0D: CANT_FIND_HOST''' ==
+
* provjerite jeste li spojeni na Internet (otvorite web preglednik te upišite neku web adresu npr. www.carnet.hr).
 +
* u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajući Incoming mail server (Ulazni poštanski poslužitelj).
-
* provjerite jeste li spojeni na Internet (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr).
+
* provjerite imate li uključen neki od programa za zaštitu (antivirus/firewall) poput NOD32, AVG, ZoneAlarm te ih pokušajte ispravno konfigurirati.
-
* u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
+
'''Kako doći do postavki?'''
-
'''Kako doci do postavki?'''
+
Odaberite e-mail klijent koji koristite: [[Outlook Express]], [[Outlook]], [[Mozilla Thunderbird]], [[Windows Mail]].
-
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail
+
 
 +
 
 +
== Error 0x800CCC0E: FAILED TO CONNECT ==
 +
 
 +
* u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajući Incoming mail server (Ulazni postanški poslužitelj).
 +
 
 +
* provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite što imate upisano za username/Account name(Naziv računa). Potrebno je upisati korisničko ime bez oznake domene (npr. ako Vam korisničko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati '''ime.prezime43''').
 +
 
 +
* ponovno upišite Vašu lozinku (password).
 +
 
 +
* provjerite imate li u uključenu opciju "Hung up after sending and receiving".
 +
 
 +
* provjerite možete li pregledavati web stranice (otvorite web preglednik te upišite neku web adresu npr. www.carnet.hr).
 +
 
 +
'''Kako doći do postavki?'''
 +
 
 +
Odaberite e-mail klijent koji koristite: [[Outlook Express]], [[Outlook]], [[Mozilla Thunderbird]], [[Windows Mail]].
 +
 
 +
 
 +
 
 +
== Error 0x800CCC90: POP3 RESPONSE ERROR ==
 +
 
 +
* u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajući Incoming mail server (Ulazni postanški poslužitelj).
 +
 
 +
'''Kako doći do postavki?'''
 +
 
 +
Odaberite e-mail klijent koji koristite: [[Outlook Express]], [[Outlook]], [[Mozilla Thunderbird]], [[Windows Mail]].
 +
 
 +
 
 +
 
 +
== Error 0x800CCC79: SMTP REJECTED RECIPIENTS ==
 +
 
 +
* u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajući Outgoing mail server (Izlazni postanški poslužitelj). Ovisno o tome putem kojeg pružatelja internet usluga se spajate na Internet potrebno je koristiti odgovarajući SMTP poslužitelj. Popis SMTP poslužitelja ukoliko se na Internet spajate putem CARNeta pogledajte ovdje.
 +
 
 +
* provjerite jeste li ispravno upisali e-mail adresu na koju šaljete e-mail.
 +
 
 +
'''Kako doći do postavki?'''
 +
 
 +
Odaberite e-mail klijent koji koristite: [[Outlook Express]], [[Outlook]], [[Mozilla Thunderbird]], [[Windows Mail]].
 +
 
 +
 
 +
== Error 0x800CCC0F: CONNECTION DROPPED ==
 +
 
 +
* u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajući Incoming mail server (Ulazni poštanski poslužitelj).
 +
 
 +
* postoji mogučnost da je došlo do trenutnog prekida veze na Internet, povjerite jeste li još uvijek spojeni na Internet.
 +
 
 +
* ukoliko Vam nakon nakon ponovnog spajanja i dalje puca veza dok skidate e-mail poruke, vjerovatno u mailboxu imate neku e-mail poruku koja ima veliki privitak (attachment) te Vam iz tog razloga veza puca. Pokušajte se prijaviti na webmail sučelje na adresi http://webmail.skole.hr te na taj način skinuti ili obrisati tu "veliku" e-mail poruku.
 +
 
 +
'''Kako doći do postavki?'''
 +
 
 +
Odaberite e-mail klijent koji koristite: [[Outlook Express]], [[Outlook]], [[Mozilla Thunderbird]], [[Windows Mail]].
 +
 
 +
== Error 0x800CCC18: SICILY LOGON FAILED ==
 +
 
 +
* potoji mogučnost da niste dobro upisali sve postavke u e-mail klijent.
 +
 
 +
* pokušajte ponovno kreirati postavke u Vašem e-mail klijentu.
 +
 
 +
Odaberite s popisa Vaš e-mail klijent: [[Outlook Express]], [[Outlook]], [[Mozilla Thunderbird]], [[Windows Mail]].
 +
 
 +
 
 +
== Error 0x800CCC91: POP3 INVALID USER NAME ==
 +
 
 +
* provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite što imate upisano za username/Account name(Naziv računa). Potrebno je upisati korisničko ime bez oznake domene (npr.ako Vam  korisničko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43).
 +
 
 +
'''Kako doći do postavki?'''
 +
 
 +
Odaberite e-mail klijent koji koristite: [[Outlook Express]], [[Outlook]], [[Mozilla Thunderbird]], [[Windows Mail]].
 +
 
 +
 
 +
== Error 0x800CCC92: POP3 INVALID PASSWORD ==
 +
 
 +
* upisali ste pogrešnu lozinku u postavkama Vašeg e-mail klijenta. Unesite ispravnu lozinku.
 +
 
 +
'''Kako doći do postavki?'''
 +
 
 +
Odaberite e-mail klijent koji koristite: [[Outlook Express]], [[Outlook]], [[Mozilla Thunderbird]], [[Windows Mail]].
 +
 
 +
 
 +
== Error 0x800CCC69: SMTP 550 MAILBOX NOT FOUND ==
 +
 
 +
* zbog sadržaja poruke koju šaljete spam filter na poslužitelju je poruku odbio.
 +
 
 +
* pokusajte privitak (attachment) koji saljete kompresirati s nekim od programa za kompresiranje datoteka (npr. WinRAR).
 +
 
 +
== Error 0x800CCC0B: BUSY ==
 +
 
 +
* provjerite jeste li ispravno kreirali Vaš e-mail račun. Ukoliko ste napravili neku izmjenu u e-mail računu izbrišite sve poruke iz Outbox-a u Vašem e-mail klijentu te pokušajte ponovno poslati/primiti e-mail.
 +
 
 +
* postoji mogučnost da je poslužitelj trenutno opterečen, pokušajte kasnije poslati poruku. Ako  će Vam se opet javiti ista pogreška nazovite CARNetov Helpdesk.
 +
 
 +
 
 +
Testiram
 +
[[Category:E-mail]]

Trenutačna izmjena od 20:22, 4. ožujka 2008.

Sadržaj

Error 0x800CCC0D: CANT FIND HOST

  • provjerite jeste li spojeni na Internet (otvorite web preglednik te upišite neku web adresu npr. www.carnet.hr).
  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajući Incoming mail server (Ulazni poštanski poslužitelj).
  • provjerite imate li uključen neki od programa za zaštitu (antivirus/firewall) poput NOD32, AVG, ZoneAlarm te ih pokušajte ispravno konfigurirati.

Kako doći do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.


Error 0x800CCC0E: FAILED TO CONNECT

  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajući Incoming mail server (Ulazni postanški poslužitelj).
  • provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite što imate upisano za username/Account name(Naziv računa). Potrebno je upisati korisničko ime bez oznake domene (npr. ako Vam korisničko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43).
  • ponovno upišite Vašu lozinku (password).
  • provjerite imate li u uključenu opciju "Hung up after sending and receiving".
  • provjerite možete li pregledavati web stranice (otvorite web preglednik te upišite neku web adresu npr. www.carnet.hr).

Kako doći do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.


Error 0x800CCC90: POP3 RESPONSE ERROR

  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajući Incoming mail server (Ulazni postanški poslužitelj).

Kako doći do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.


Error 0x800CCC79: SMTP REJECTED RECIPIENTS

  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajući Outgoing mail server (Izlazni postanški poslužitelj). Ovisno o tome putem kojeg pružatelja internet usluga se spajate na Internet potrebno je koristiti odgovarajući SMTP poslužitelj. Popis SMTP poslužitelja ukoliko se na Internet spajate putem CARNeta pogledajte ovdje.
  • provjerite jeste li ispravno upisali e-mail adresu na koju šaljete e-mail.

Kako doći do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.


Error 0x800CCC0F: CONNECTION DROPPED

  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajući Incoming mail server (Ulazni poštanski poslužitelj).
  • postoji mogučnost da je došlo do trenutnog prekida veze na Internet, povjerite jeste li još uvijek spojeni na Internet.
  • ukoliko Vam nakon nakon ponovnog spajanja i dalje puca veza dok skidate e-mail poruke, vjerovatno u mailboxu imate neku e-mail poruku koja ima veliki privitak (attachment) te Vam iz tog razloga veza puca. Pokušajte se prijaviti na webmail sučelje na adresi http://webmail.skole.hr te na taj način skinuti ili obrisati tu "veliku" e-mail poruku.

Kako doći do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.

Error 0x800CCC18: SICILY LOGON FAILED

  • potoji mogučnost da niste dobro upisali sve postavke u e-mail klijent.
  • pokušajte ponovno kreirati postavke u Vašem e-mail klijentu.

Odaberite s popisa Vaš e-mail klijent: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.


Error 0x800CCC91: POP3 INVALID USER NAME

  • provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite što imate upisano za username/Account name(Naziv računa). Potrebno je upisati korisničko ime bez oznake domene (npr.ako Vam korisničko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43).

Kako doći do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.


Error 0x800CCC92: POP3 INVALID PASSWORD

  • upisali ste pogrešnu lozinku u postavkama Vašeg e-mail klijenta. Unesite ispravnu lozinku.

Kako doći do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.


Error 0x800CCC69: SMTP 550 MAILBOX NOT FOUND

  • zbog sadržaja poruke koju šaljete spam filter na poslužitelju je poruku odbio.
  • pokusajte privitak (attachment) koji saljete kompresirati s nekim od programa za kompresiranje datoteka (npr. WinRAR).

Error 0x800CCC0B: BUSY

  • provjerite jeste li ispravno kreirali Vaš e-mail račun. Ukoliko ste napravili neku izmjenu u e-mail računu izbrišite sve poruke iz Outbox-a u Vašem e-mail klijentu te pokušajte ponovno poslati/primiti e-mail.
  • postoji mogučnost da je poslužitelj trenutno opterečen, pokušajte kasnije poslati poruku. Ako će Vam se opet javiti ista pogreška nazovite CARNetov Helpdesk.


Testiram

Osobni alati