Modemske

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
(Modemske greške)
 
(Nisu prikazane 32 međuinačice)
Redak 1: Redak 1:
-
'''Error 619: The port is disconnected'''
+
{| style="border:0; margin: 0;" width="100%" cellspacing="1%"
 +
| valign="top" width="100%"|
 +
<div> '''{{PROVJERENO}}''' </div>
 +
|}
 +
 
 +
=Modemske greške=
 +
{|
 +
|
 +
==Greška 619==
 +
 
 +
'''Error 619 - The port is disconnected'''
* provjerite koristi li neki program ili neki drugi uređaj modem u Vašem računalu.
* provjerite koristi li neki program ili neki drugi uređaj modem u Vašem računalu.
* pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
* pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
 +
|| .............
 +
|| __TOC__
 +
|}
-
 
+
==Greška 630==
'''Error 630: The port was disconnected due to hardware failure'''
'''Error 630: The port was disconnected due to hardware failure'''
* Provjerite imate li odabran ispravan modem:
* Provjerite imate li odabran ispravan modem:
-
# kliknite na Start – Settings (Podešenja) – Control Panel (Upravljačka ploča) – Phone and modem options (Odrednice telefona i modema).
+
# kliknite na Start – Settings (Podešenja) – Control Panel (Upravljačka ploča) – Phone and modem options (Odrednice telefona i modema)
-
 
+
# kliknite na karticu Modems (Modemi) i odaberite modem s kojim se spajate na CARNetove modemske ulaze
# kliknite na karticu Modems (Modemi) i odaberite modem s kojim se spajate na CARNetove modemske ulaze
* pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
* pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
-
* postoji mogučnost da je modem u kvaru.
+
* postoji mogućnost da je modem u kvaru.
 +
 
 +
<h2>Greška 633</h2>
 +
'''Error 633: The port is already in use or is not configured for Remote Access dialout'''
 +
 
 +
* postoji mogućnost da neki drugu uređaj u računalu koristi modem (printer se može konfigurirati kao faks uređaj - isključite printer).
 +
 
 +
* pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
 +
 
 +
<h2>Greška 692</h2>
 +
'''Error 692: Hardware failure in port or attached device'''
 +
 
 +
* postoji mogućnost da nemate instalirane drivere od modema. Pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
 +
 
 +
* postoji mogućnost da je modem u kvaru.
 +
 
 +
<h2>Greška 718; 719; 721</h2>
 +
'''Error 718: PPP timeout; Error 719: PPP terminated by remote machine; Error 721: Remote PPP peer is not responding'''
 +
 
 +
* pokušajte kreirati novu dial-up konekciju na CARNetove modemske ulaze
 +
 
 +
* pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
 +
 
 +
 
 +
<h2>Greška 749</h2>
 +
'''Error 749: Invalid phone number'''
 +
 
 +
* provjerite je li upisan točan broj CARNetovih modemskih ulaza na koji se pokušavate spojiti. Broj koji treba biti upisan glasi: 076767676.
 +
 
 +
 
 +
<h2>Greška 777</h2>
 +
'''Error 777: The connection attempt failed because the modem on the remote computer is out of order'''
 +
 
 +
* pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
 +
 
[[Category:Modemske]]
[[Category:Modemske]]

Trenutačna izmjena od 14:57, 6. veljače 2008.

Provjereni sadržaj - CARNet Helpdesk

Sadržaj na ovim stranicama provjerio je CARNet Helpdesk. Provjerom nisu utvrđene nikakve štetne posljedice pravilnom primjenom uputa. Napominjemo kako sve radnje i podešavanja na Vašem računalu radite isključivo na vlastitu odgovornost.

Provjereno.jpg

Modemske greške

Greška 619

Error 619 - The port is disconnected

  • provjerite koristi li neki program ili neki drugi uređaj modem u Vašem računalu.
  • pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
.............

Sadržaj

Greška 630

Error 630: The port was disconnected due to hardware failure

  • Provjerite imate li odabran ispravan modem:
  1. kliknite na Start – Settings (Podešenja) – Control Panel (Upravljačka ploča) – Phone and modem options (Odrednice telefona i modema)
  2. kliknite na karticu Modems (Modemi) i odaberite modem s kojim se spajate na CARNetove modemske ulaze
  • pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
  • postoji mogućnost da je modem u kvaru.

Greška 633

Error 633: The port is already in use or is not configured for Remote Access dialout

  • postoji mogućnost da neki drugu uređaj u računalu koristi modem (printer se može konfigurirati kao faks uređaj - isključite printer).
  • pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.

Greška 692

Error 692: Hardware failure in port or attached device

  • postoji mogućnost da nemate instalirane drivere od modema. Pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
  • postoji mogućnost da je modem u kvaru.

Greška 718; 719; 721

Error 718: PPP timeout; Error 719: PPP terminated by remote machine; Error 721: Remote PPP peer is not responding

  • pokušajte kreirati novu dial-up konekciju na CARNetove modemske ulaze
  • pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.


Greška 749

Error 749: Invalid phone number

  • provjerite je li upisan točan broj CARNetovih modemskih ulaza na koji se pokušavate spojiti. Broj koji treba biti upisan glasi: 076767676.


Greška 777

Error 777: The connection attempt failed because the modem on the remote computer is out of order

  • pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
Osobni alati