Modemske

Izvor: Wikidesk

Inačica od 16:33, 21. listopada 2007. koju je unio/unijela Helpadmin (Razgovor | doprinosi)
Skoči na: orijentacija, traži

Error 619 - The port is disconnected

  • provjerite koristi li neki program ili neki drugi uređaj modem u Vašem računalu.
  • pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.


Error 630: The port was disconnected due to hardware failure

  • Provjerite imate li odabran ispravan modem:
  1. kliknite na Start – Settings (Podešenja) – Control Panel (Upravljačka ploča) – Phone and modem options (Odrednice telefona i modema)
  2. kliknite na karticu Modems (Modemi) i odaberite modem s kojim se spajate na CARNetove modemske ulaze
  • pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
  • postoji mogučnost da je modem u kvaru.


Error 633: The port is already in use or is not configured for Remote Access dialout

  • postoji mogučnost da neki drugu uređaj u računalu koristi modem (printer se može konfigurirati kao faks uređaj - isključite printer).
  • pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.


Error 692: Hardware failure in port or attached device

  • postoji mogučnost da nemate instalirane drivere od modema. Pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
  • postoji mogučnost da je modem u kvaru.


Error 718: PPP timeout; Error 719: PPP terminated by remote machine; Error 721: Remote PPP peer is not responding

  • pokušajte kreirati novu dial-up konekciju na CARNetove modemske ulaze
  • pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.


Error 749: Invalid phone number

  • provjerite je li upisan točan broj CARNetovih modemskih ulaza na koji se pokušavate spojiti. Broj koji treba biti upisan glasi: 076767676.


Error 777: The connection attempt failed because the modem on the remote computer is out of order

  • pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
Osobni alati