Pucanje veze i spora brzina

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
(prebacio sa Internet...)
(sadrzaj sa starog CMU weba)
 
Redak 1: Redak 1:
Analiza rada sustava CARNetovih modemskih ulaza te broja upita upućenih CARNet-ovom helpdesku, pokazala je da neki modeli modema (najčešće V.92 bazirani na Conexant/Rockwell tehnologiji) imaju problema pri spajanju na CARNetove modemske ulaze sa pucanjem veze nakon nekog vremena (od nekoliko sekundi pa do nekoliko desetaka minuta).
Analiza rada sustava CARNetovih modemskih ulaza te broja upita upućenih CARNet-ovom helpdesku, pokazala je da neki modeli modema (najčešće V.92 bazirani na Conexant/Rockwell tehnologiji) imaju problema pri spajanju na CARNetove modemske ulaze sa pucanjem veze nakon nekog vremena (od nekoliko sekundi pa do nekoliko desetaka minuta).
-
Iako brzina veze jednim dijelom ovisi o kvaliteti same telefonske linije, iz statistika je vidljivo da ti modeli modema imaju više problema od ostalih pri uspostavi veze sa pristupnim poslužiteljem CMU. Što se same telefonske linije tiče, nije dovoljno da je korisnik na digitalnoj centrali da bi se izbjegli svi problemi pri uspostavi veze. Prilikom postupka pregovaranja brzine između dva modema važna je kvaliteta cijele trase (nivo šuma na pojedinim segmentima, itd.)
+
Iako brzina veze jednim dijelom ovisi o kvaliteti same telefonske linije, iz statistika je vidljivo da ti modeli modema imaju više problema od ostalih pri uspostavi veze sa pristupnim poslužiteljem CMU.
 +
 
 +
Što se same telefonske linije tiče, nije dovoljno da je korisnik na digitalnoj centrali da bi se izbjegli svi problemi pri uspostavi veze. Prilikom postupka pregovaranja brzine između dva modema važna je kvaliteta cijele trase (nivo šuma na pojedinim segmentima, itd.)
Kod pucanja veze predlažemo ti da napraviš ponovnu [[instalacija modema|instalaciju modema]] a ako se problem nastavi preporučamo ti da upišeš [[inicijalizacijske naredbe]].
Kod pucanja veze predlažemo ti da napraviš ponovnu [[instalacija modema|instalaciju modema]] a ako se problem nastavi preporučamo ti da upišeš [[inicijalizacijske naredbe]].
 +
 +
Dakle, ako zapazite da brzine kojim se spajate na sustav CARNetovih modemskih ulaza nisu uvijek jednake, i posebno, ako imate V.90 modem te u nekim slučajevima postižete brzine veće od 33.6 kbps a u nekim ne, te ako vam se veza često bezrazložno prekida, pokušajte slijediti slijedeće naputke.
 +
 +
Evo koraka koje svaki korisnik može pokušati:
 +
# Ustanovite koji tip modema imate: proizvođača, model (tip) modema, kao i verziju firmwarea. Najbitniji podatak je proizvođač i model chipseta. Taj se podatak može pronaći npr. na web stranicama proizvođača modema, ili recimo provjerom u "Modem properties", kartica "Diagnostics", opcija "More Info"
 +
# Provjeriti na stranicama proizvođača tog modema postoji li novija verzija pogonskog programa (drivera), te napraviti upgrade na najnoviju stabilnu verziju. Provjeriti na istim stranicama postoji li neki inicijalizacijski string kojeg proizvođač posebno preporuča u slučaju problema. Pogledajte kako postaviti inicijalizacijski string, a provjerite i mogući inicijalizacijski string za različite tipove modema.
 +
# Forsirati spajanje k56flex tehnologijom umjesto V.90 standardom. To se može napraviti slijedećim extra settingom: +MS=K56,0 (za rockwell/conexant modeme). Za druge tipove modema odgovarajući "extra setting" se može pronaći na stranici http://www.808hi.com/56k/trouble2.htm
 +
# Forsirati spajanja V.90 protokolom, ali limitirati brzinu (minimalnu i maksimalnu) odgovarajućim "extra setting" postavkama. Kako postaviti te parametre možete naći na stranici http://www.808hi.com/56k/x2-linklimit.htm. Npr. za rockwell/conexant modeme (ovisno o verziji firmwarea) taj bi setting mogao biti: +MS=V90,0,,,44000,52000
 +
# Kod slučajeva visokog nivoa šuma (vrlo loše kvalitete veze) može se pokušati i sa settingom koji će forsirati spajanje npr. V.34 protokolom, što je značajno smanjenje brzine, ali u nekim slučajevima jedino moguće: +MS=V34,1,300,33600,300,x gdje umjesto x probajte maksimalno moguću brzinu koja prolazi, npr. 33600, 28800, 19200, 14400.
 +
# Rješenje koje pomaže u nekim slučajevima, prema navodima jednog korisnika: umjesto "076 767676" u polje za pozivani broj upisati "076 767676,,,,,,".

Trenutačna izmjena od 09:38, 17. veljače 2009.

Analiza rada sustava CARNetovih modemskih ulaza te broja upita upućenih CARNet-ovom helpdesku, pokazala je da neki modeli modema (najčešće V.92 bazirani na Conexant/Rockwell tehnologiji) imaju problema pri spajanju na CARNetove modemske ulaze sa pucanjem veze nakon nekog vremena (od nekoliko sekundi pa do nekoliko desetaka minuta).

Iako brzina veze jednim dijelom ovisi o kvaliteti same telefonske linije, iz statistika je vidljivo da ti modeli modema imaju više problema od ostalih pri uspostavi veze sa pristupnim poslužiteljem CMU.

Što se same telefonske linije tiče, nije dovoljno da je korisnik na digitalnoj centrali da bi se izbjegli svi problemi pri uspostavi veze. Prilikom postupka pregovaranja brzine između dva modema važna je kvaliteta cijele trase (nivo šuma na pojedinim segmentima, itd.)

Kod pucanja veze predlažemo ti da napraviš ponovnu instalaciju modema a ako se problem nastavi preporučamo ti da upišeš inicijalizacijske naredbe.

Dakle, ako zapazite da brzine kojim se spajate na sustav CARNetovih modemskih ulaza nisu uvijek jednake, i posebno, ako imate V.90 modem te u nekim slučajevima postižete brzine veće od 33.6 kbps a u nekim ne, te ako vam se veza često bezrazložno prekida, pokušajte slijediti slijedeće naputke.

Evo koraka koje svaki korisnik može pokušati:

  1. Ustanovite koji tip modema imate: proizvođača, model (tip) modema, kao i verziju firmwarea. Najbitniji podatak je proizvođač i model chipseta. Taj se podatak može pronaći npr. na web stranicama proizvođača modema, ili recimo provjerom u "Modem properties", kartica "Diagnostics", opcija "More Info"
  2. Provjeriti na stranicama proizvođača tog modema postoji li novija verzija pogonskog programa (drivera), te napraviti upgrade na najnoviju stabilnu verziju. Provjeriti na istim stranicama postoji li neki inicijalizacijski string kojeg proizvođač posebno preporuča u slučaju problema. Pogledajte kako postaviti inicijalizacijski string, a provjerite i mogući inicijalizacijski string za različite tipove modema.
  3. Forsirati spajanje k56flex tehnologijom umjesto V.90 standardom. To se može napraviti slijedećim extra settingom: +MS=K56,0 (za rockwell/conexant modeme). Za druge tipove modema odgovarajući "extra setting" se može pronaći na stranici http://www.808hi.com/56k/trouble2.htm
  4. Forsirati spajanja V.90 protokolom, ali limitirati brzinu (minimalnu i maksimalnu) odgovarajućim "extra setting" postavkama. Kako postaviti te parametre možete naći na stranici http://www.808hi.com/56k/x2-linklimit.htm. Npr. za rockwell/conexant modeme (ovisno o verziji firmwarea) taj bi setting mogao biti: +MS=V90,0,,,44000,52000
  5. Kod slučajeva visokog nivoa šuma (vrlo loše kvalitete veze) može se pokušati i sa settingom koji će forsirati spajanje npr. V.34 protokolom, što je značajno smanjenje brzine, ali u nekim slučajevima jedino moguće: +MS=V34,1,300,33600,300,x gdje umjesto x probajte maksimalno moguću brzinu koja prolazi, npr. 33600, 28800, 19200, 14400.
  6. Rješenje koje pomaže u nekim slučajevima, prema navodima jednog korisnika: umjesto "076 767676" u polje za pozivani broj upisati "076 767676,,,,,,".
Osobni alati