Unos novih učenika

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
(Postupak unosa novih učenika u koracima:)
Redak 1: Redak 1:
 +
 +
 +
U slučaju kada u školu dođe novi učenik potrebno je napraviti pojedinačan unos (dodavanje) korisnika škole.
 +
 +
Na prvoj stranici za dodavanje novog korisnika se nalazi obrazac sa poljima za unos obaveznih podataka korisnika. Neobavezni podaci se mogu unijeti klikom na poveznicu "Prikaži sve podatke".
Redak 33: Redak 38:
7. Odabrati "'''Print'''" kako bi podaci učenika bili ispisani
7. Odabrati "'''Print'''" kako bi podaci učenika bili ispisani
 +
 +
 +
[[Kategorija:HUSO Memo]]
 +
[[Category:HUSO]]

Inačica od 14:38, 25. srpnja 2011.


U slučaju kada u školu dođe novi učenik potrebno je napraviti pojedinačan unos (dodavanje) korisnika škole.

Na prvoj stranici za dodavanje novog korisnika se nalazi obrazac sa poljima za unos obaveznih podataka korisnika. Neobavezni podaci se mogu unijeti klikom na poveznicu "Prikaži sve podatke".


Postupak unosa novih učenika u koracima:

1. Prijava administratora imenika na Cadmin portal http://admin.skole.hr

2. U glavnom izborniku odabir "Korisnici"

3. Odabir akcije "Novi korisnik"

4. Unos podataka učenika

 Napomena: Oblik upisa u polje pripadnost grupi se unosi školskagodina::razred 
           npr. za školsku godinu 2011/2012 i 1.a razred unos je:   2011::1a   

5. Kliknuti "Dalje"

Moguće pogreške:

  "Polje Prezime/Ime/OIB/Datum isteka temeljne povezanosti je obavezno!"
     1) Upisati podatke u navedeno polje.
     2) Ukoliko korisnik ne zna svoj OIB broj može ga saznati na adresi http://oib.oib.hr/SaznajOibWeb/fizickaOsoba.html
  "Atribut OIB je u krivom formatu!"
     1) Provjeriti uneseni OIB.
  "OIB već postoji u sustavu"
     1) Provjeriti uneseni OIB.
     2) Slijediti upute za premještaj korisnika.

6. Provjeriti unesene podatke i odabrati "Kreiraj"

7. Odabrati "Print" kako bi podaci učenika bili ispisani

Osobni alati