CARNet Helpdesk

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
 
(Nije prikazano 18 međuinačica)
Redak 1: Redak 1:
-
{|
+
CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.  
-
|CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.  
+
-
|| __TOC__
+
-
|}
+
-
<h2>Helpdesk možete kontaktirati</h2>
+
-
* <h3>elektroničkom poštom</h3>  
+
<h2>Upute za korisnike</h2>
-
helpdesk@CARNet.hr
+
Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Na primjer, navedite:
-
* <h3>telefonom </h3>
+
* svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime)
-
0800 CARNet (0800 227638), kućni 1
+
* naziv CARNetove usluge i/ili sustava koji koristite
 +
* koji softver ili operacijski sustav koristite
 +
* podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema
 +
* točno vrijeme (odnosno period) pojavljivanja problema
 +
* poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema
-
* <h3>faksom </h3>
 
-
+385 1 6661 630
 
-
* <h3>običnom poštom</h3>
+
<h2>Radno vrijeme CARNet Helpdeska</h2>
-
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet<br>
+
-
Josipa Marohnića 5<br>
+
-
10000 Zagreb
+
-
<h2>Radno vrijeme Helpdeska</h2>
+
'''Svakim danom od 8 do 22'''
-
* za upite putem elektroničke pošte ili telefonom, svaki dan (uključivši i blagdane) od 8 do 22 sata
+
''Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.''
-
Odgovore možete očekivati u roku 2 sata (unutar radnog vremena) za upite pristigle putem elektroničke pošte, a za upite pristigle faksom ili običnom poštom 24 sata od primitka upita.
+
-
* Poslove CARNetovog Helpdeska od 1. srpnja obavlja CARNet, a pravo na uslugu imaju svi korisnici CARNetovih usluga, kao i oni koji će to tek postati, ali i osobe koje samo traže osnovne informacije o CARNetu.
 
 +
'''''Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.'''''
 +
__NOTOC__
-
<h2>Upute za korisnike</h2>
+
<h2>CARNet Helpdesk možete kontaktirati</h2>
-
* Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je da problem što bolje opišete i potkrijepite ga primjerima. Na primjer, navedite svoje osobne podatke (korisničko ime, ime sustava koji koristite), koji softver ili operacijski sustav koristite te podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema. Svakako navedite i točno vrijeme pojavljivanja problema te poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema. Navedeni će podaci omogućiti dobivanje bržeg, točnijeg i potpunijeg odgovora.
+
<h4>elektroničkom poštom</h4>
 +
helpdesk@CARNet.hr
 +
<h4>pozivom putem Skypea</h4>
 +
Skype kontakt: <html><a href="skype:carnet_helpdesk?call">carnet_helpdesk</a><html/>
-
'''''Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.'''''
+
<h4>telefonom </h4>
 +
0800 CARNet (0800 227638), na izborniku birajte 1
 +
<br>
 +
Za pozive izvan Republike Hrvatske: +385 1 66 61 656 , na izborniku birajte 1
 +
<h4>faksom </h4>
 +
+385 1 6661 630
 +
 
 +
<h4>redovnom poštom</h4>
 +
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk<br>
 +
Josipa Marohnića 5<br>
 +
10000 Zagreb

Trenutačna izmjena od 11:43, 18. srpnja 2011.

CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.

Upute za korisnike

Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Na primjer, navedite:

  • svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime)
  • naziv CARNetove usluge i/ili sustava koji koristite
  • koji softver ili operacijski sustav koristite
  • podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema
  • točno vrijeme (odnosno period) pojavljivanja problema
  • poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema


Radno vrijeme CARNet Helpdeska

Svakim danom od 8 do 22

Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.


Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.


CARNet Helpdesk možete kontaktirati

elektroničkom poštom

helpdesk@CARNet.hr

pozivom putem Skypea

Skype kontakt: carnet_helpdesk

telefonom

0800 CARNet (0800 227638), na izborniku birajte 1
Za pozive izvan Republike Hrvatske: +385 1 66 61 656 , na izborniku birajte 1

faksom

+385 1 6661 630

redovnom poštom

Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk
Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb

Osobni alati