676

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
Redak 6: Redak 6:
* nazovite s fiksnog telefona broj CARNetovih modemskih ulaza 076767676 kako biste utvrdili je li sve u redu s Vasom telefonskom linijom:
* nazovite s fiksnog telefona broj CARNetovih modemskih ulaza 076767676 kako biste utvrdili je li sve u redu s Vasom telefonskom linijom:
# ako čujete znak zauzeća ili snimljenu poruku koja govori da nesto nije u redu s telefonskom linijom tada se obratite Vasem davatelju telefonskih usluga
# ako čujete znak zauzeća ili snimljenu poruku koja govori da nesto nije u redu s telefonskom linijom tada se obratite Vasem davatelju telefonskih usluga
-
# ako čujete nešto slično zvuku modema prilikom spajanja ili faks uređaja tada pokušajte napraviti reinstalaciju  
+
# ako čujete nešto slično zvuku modema prilikom spajanja ili faks uređaja tada pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
-
drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
+

Inačica od 19:32, 21. listopada 2007.

Error 676: The line is busy

  • ukoliko se spajate u periodu iza 19 sati pokušajte izvršiti spajanje više puta jer postoji mogučnost da je veća

opterečenost CARNetovih modemskih ulaza

  • nazovite s fiksnog telefona broj CARNetovih modemskih ulaza 076767676 kako biste utvrdili je li sve u redu s Vasom telefonskom linijom:
  1. ako čujete znak zauzeća ili snimljenu poruku koja govori da nesto nije u redu s telefonskom linijom tada se obratite Vasem davatelju telefonskih usluga
  2. ako čujete nešto slično zvuku modema prilikom spajanja ili faks uređaja tada pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
Osobni alati