CARNet Helpdesk
Izvor: Wikidesk
(Usporedba među inačicama)
Redak 3: | Redak 3: | ||
|| __TOC__ | || __TOC__ | ||
|} | |} | ||
- | <h2>Helpdesk možete kontaktirati</h2> | + | <h2>CARNet Helpdesk možete kontaktirati</h2> |
* <h3>elektroničkom poštom</h3> | * <h3>elektroničkom poštom</h3> | ||
Redak 15: | Redak 15: | ||
* <h3>običnom poštom</h3> | * <h3>običnom poštom</h3> | ||
- | Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet<br> | + | Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk<br> |
Josipa Marohnića 5<br> | Josipa Marohnića 5<br> | ||
- | 10000 Zagreb | + | 10000 Zagreb |
<h2>Radno vrijeme Helpdeska</h2> | <h2>Radno vrijeme Helpdeska</h2> |
Inačica od 07:43, 4. veljače 2008.
CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama. |
|
CARNet Helpdesk možete kontaktirati
-
elektroničkom poštom
helpdesk@CARNet.hr
-
telefonom
0800 CARNet (0800 227638), kućni 1
-
faksom
+385 1 6661 630
-
običnom poštom
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk
Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb
Radno vrijeme Helpdeska
Svakim danom od 8 do 22
Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.
Upute za korisnike
Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Na primjer, navedite:
* svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime) * naziv CARNetove usluge i/ili sustava koji koristite * koji softver ili operacijski sustav koristite * podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema * točno vrijeme (odnosno period) pojavljivanja problema * poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema
Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.