Administrator imenika
Izvor: Wikidesk
m (fmt) |
|||
Redak 7: | Redak 7: | ||
Administrator imenika na početku svake školske godine ažurira imenik, to jest dodaje digitalne identitete novih učenika i nastavnog osoblja, a korisnike koji više nemaju status učenika ili djelatnika škole briše iz baze podataka. Osim obveze godišnjeg ažuriranja imenika, administrator imenika je obvezan po nastupu promjena ažurirati stanje imenika (npr. dolazak/odlazak novog nastavnog osoblja ili učenika u/iz škole). | Administrator imenika na početku svake školske godine ažurira imenik, to jest dodaje digitalne identitete novih učenika i nastavnog osoblja, a korisnike koji više nemaju status učenika ili djelatnika škole briše iz baze podataka. Osim obveze godišnjeg ažuriranja imenika, administrator imenika je obvezan po nastupu promjena ažurirati stanje imenika (npr. dolazak/odlazak novog nastavnog osoblja ili učenika u/iz škole). | ||
- | + | ==Tko je Administrator imenika u Vašoj školi?== | |
+ | |||
+ | Posjetite http://helpdesk.carnet.hr/skole | ||
[[Category:HUSO]] | [[Category:HUSO]] |
Inačica od 21:18, 18. travnja 2008.
Administrator imenika je službeni predstavnik škole koji mora biti djelatnik članice, imenovan od strane ravnatelja. Administrator imenika je funkcija, vezana uz odnose CARNeta i članice te nije radno mjesto. Administrator imenika je dužan poštivati i primjenjivati odluke i uvažavati preporuke koje donosi CARNet, a odnose se na CARNetove resurse stavljene na raspolaganje članici.
Administrator imenika je administrativna osoba u školi zadužena za ažuriranje LDAP imenika. Ažurnost imenika je od iznimnog značaja jer imenik predstavlja dio jedinstvene autentikacijske i autorizacijske infrastrukture (AAI).
Preporuka je da administrator imenika bude djelatnik škole koji je i inače zadužen za održavanje popisa učenika, to jest netko iz administrativnog osoblja škole.
Administrator imenika na početku svake školske godine ažurira imenik, to jest dodaje digitalne identitete novih učenika i nastavnog osoblja, a korisnike koji više nemaju status učenika ili djelatnika škole briše iz baze podataka. Osim obveze godišnjeg ažuriranja imenika, administrator imenika je obvezan po nastupu promjena ažurirati stanje imenika (npr. dolazak/odlazak novog nastavnog osoblja ili učenika u/iz škole).
Tko je Administrator imenika u Vašoj školi?
Posjetite http://helpdesk.carnet.hr/skole