Administrator imenika
Izvor: Wikidesk
Redak 7: | Redak 7: | ||
Administrator imenika na početku svake školske godine ažurira imenik, to jest dodaje digitalne identitete novih učenika i nastavnog osoblja, a korisnike koji više nemaju status učenika ili djelatnika škole briše iz baze podataka. Osim obveze godišnjeg ažuriranja imenika, administrator imenika je obvezan po nastupu promjena ažurirati stanje imenika (npr. dolazak/odlazak novog nastavnog osoblja ili učenika u/iz škole). | Administrator imenika na početku svake školske godine ažurira imenik, to jest dodaje digitalne identitete novih učenika i nastavnog osoblja, a korisnike koji više nemaju status učenika ili djelatnika škole briše iz baze podataka. Osim obveze godišnjeg ažuriranja imenika, administrator imenika je obvezan po nastupu promjena ažurirati stanje imenika (npr. dolazak/odlazak novog nastavnog osoblja ili učenika u/iz škole). | ||
- | Popis administratora imenika dostupan je na adresi | + | Popis administratora imenika dostupan je na adresi: [http://ai.skole.hr http://ai.skole.hr] |
[[Category:HUSO]] | [[Category:HUSO]] |
Trenutačna izmjena od 09:05, 11. srpnja 2011.
Administrator imenika je službeni predstavnik škole koji mora biti djelatnik članice, imenovan od strane ravnatelja. Administrator imenika je funkcija, vezana uz odnose CARNeta i članice te nije radno mjesto. Administrator imenika je dužan poštivati i primjenjivati odluke i uvažavati preporuke koje donosi CARNet, a odnose se na CARNetove resurse stavljene na raspolaganje članici.
Administrator imenika je administrativna osoba u školi zadužena za ažuriranje LDAP imenika. Ažurnost imenika je od iznimnog značaja jer imenik predstavlja dio jedinstvene autentikacijske i autorizacijske infrastrukture (AAI).
Preporuka je da administrator imenika bude djelatnik škole koji je i inače zadužen za održavanje popisa učenika, to jest netko iz administrativnog osoblja škole.
Administrator imenika na početku svake školske godine ažurira imenik, to jest dodaje digitalne identitete novih učenika i nastavnog osoblja, a korisnike koji više nemaju status učenika ili djelatnika škole briše iz baze podataka. Osim obveze godišnjeg ažuriranja imenika, administrator imenika je obvezan po nastupu promjena ažurirati stanje imenika (npr. dolazak/odlazak novog nastavnog osoblja ili učenika u/iz škole).
Popis administratora imenika dostupan je na adresi: http://ai.skole.hr