676

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
m (Članak "676" je zaštićen [edit=sysop:move=sysop])
 
(Nisu prikazane 2 međuinačice)
Redak 1: Redak 1:
 +
{| style="border:0; margin: 0;" width="100%" cellspacing="1%"
 +
| valign="top" width="100%"|
 +
<div> '''{{PROVJERENO}}''' </div>
 +
|}
 +
'''Error 676: The line is busy'''
'''Error 676: The line is busy'''
-
* ukoliko se spajate u periodu iza 19 sati pokušajte izvršiti spajanje više puta jer postoji mogučnost da je veća opterečenost CARNetovih modemskih ulaza.
+
* ukoliko se spajate u periodu iza 19 sati pokušajte se spojiti više puta jer postoji mogućnost da je veća opterećenost CARNetovih modemskih ulaza.
-
* nazovite s fiksnog telefona broj CARNetovih modemskih ulaza 076767676 kako biste utvrdili je li sve u redu s Vasom telefonskom linijom:
+
* nazovite s fiksnog telefona broj CARNetovih modemskih ulaza 076767676 kako bi utvrdili je li sve u redu s Vašom telefonskom linijom:
-
# ako čujete znak zauzeća ili snimljenu poruku koja govori da nesto nije u redu s telefonskom linijom tada se obratite Vasem davatelju telefonskih usluga.
+
# ako čujete znak zauzeća ili snimljenu poruku koja govori da nešto nije u redu s telefonskom linijom tada se obratite Vašem davatelju telefonskih usluga.
# ako čujete nešto slično zvuku modema prilikom spajanja ili faks uređaja tada pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
# ako čujete nešto slično zvuku modema prilikom spajanja ili faks uređaja tada pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.

Trenutačna izmjena od 14:10, 6. veljače 2008.

Provjereni sadržaj - CARNet Helpdesk

Sadržaj na ovim stranicama provjerio je CARNet Helpdesk. Provjerom nisu utvrđene nikakve štetne posljedice pravilnom primjenom uputa. Napominjemo kako sve radnje i podešavanja na Vašem računalu radite isključivo na vlastitu odgovornost.

Provjereno.jpg

Error 676: The line is busy

  • ukoliko se spajate u periodu iza 19 sati pokušajte se spojiti više puta jer postoji mogućnost da je veća opterećenost CARNetovih modemskih ulaza.
  • nazovite s fiksnog telefona broj CARNetovih modemskih ulaza 076767676 kako bi utvrdili je li sve u redu s Vašom telefonskom linijom:
  1. ako čujete znak zauzeća ili snimljenu poruku koja govori da nešto nije u redu s telefonskom linijom tada se obratite Vašem davatelju telefonskih usluga.
  2. ako čujete nešto slično zvuku modema prilikom spajanja ili faks uređaja tada pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
Osobni alati