CARNet Helpdesk
Izvor: Wikidesk
Redak 18: | Redak 18: | ||
* <h3>pozivom putem Skypea</h3> | * <h3>pozivom putem Skypea</h3> | ||
- | + | Skype kontakt: carnet_helpdesk[skype:carnet_helpdesk?call] | |
+ | |||
+ | [[Datoteka:SkypeBlue_128x128.png|link=skype:carnet_helpdesk?call]] | ||
* <h3>telefonom </h3> | * <h3>telefonom </h3> |
Inačica od 06:34, 15. travnja 2010.
CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.
Upute za korisnike
Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Na primjer, navedite:
- svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime)
- naziv CARNetove usluge i/ili sustava koji koristite
- koji softver ili operacijski sustav koristite
- podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema
- točno vrijeme (odnosno period) pojavljivanja problema
- poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema
CARNet Helpdesk možete kontaktirati
-
elektroničkom poštom
helpdesk@CARNet.hr
-
pozivom putem Skypea
Skype kontakt: carnet_helpdesk[1]
-
telefonom
0800 CARNet (0800 227638), kućni 1
-
faksom
+385 1 6661 630
-
običnom poštom
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk
Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb
Radno vrijeme CARNet Helpdeska
Svakim danom od 8 do 22
Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.
Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.