Izdavanje korisničkih podataka postojećim korisnicima
Izvor: Wikidesk
(Usporedba među inačicama)
Redak 1: | Redak 1: | ||
[[Kategorija:HUSO Memo]] | [[Kategorija:HUSO Memo]] | ||
[[Category:HUSO]] | [[Category:HUSO]] | ||
- | 1. Prijava administratora imenika na Cadmin portal ( [admin.skole.hr] ) | + | 1. Prijava administratora imenika na Cadmin portal ( [http:\\admin.skole.hr] ) |
2. U glavnom izborniku odabir "Korisnici" | 2. U glavnom izborniku odabir "Korisnici" |
Inačica od 18:24, 23. srpnja 2011.
1. Prijava administratora imenika na Cadmin portal ( [http:\\admin.skole.hr] )
2. U glavnom izborniku odabir "Korisnici"
3. Pretraga po podacima u bazi (npr. po OIB-u)
Moguće pogreške:
"Niti jedan korisnik nije pronađen." > Provjeriti podatke unesene za pretragu. U slučaju pretrage po dijelu korisničke oznake ili dijelu nekog drugog osobnog podatka potrebno je označiti "Traži kao podriječ".
4. Odabir korisnika - lijevi klik na njegovu korisničku oznaku u rezultatima pretrage
5. Odabir akcije "Print", zatim u otvorenom prozoru s podacima "Ispiši"
Napomena: Ovom akcijom korisniku neće biti ispisana lozinka korisničkog računa, ukoliko korisnik želi podatak o lozinci, potrebno je napraviti promjenu lozinke.
Postupak za promjenu lozinke:
a) Automatska promjena lozinke - odabrati "Promijeni lozinku"
b) Ručna promjena lozinke - odabrati "Promijeni lozinku (ručni unos)"
Moguće pogreške:
"Kompleksnost lozinke nije zadovoljena! Lozinka se sastoji od minimalno 8 znakova. Od toga barem 1 brojčani, 1 nealfanumerički, 1 malo slovo i 1 veliko slovo." > Prilagoditi željenu lozinku kako bi zadovoljavala uvjete kompleksnosti.
"?NeštoZaNepodudaranjeLozinki?" > Ponovno upisati lozinku u polja "Nova zaporka" i "Potvrđena zaporka".