Izdavanje korisničkih podataka postojećim korisnicima

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
Redak 9: Redak 9:
''' Moguće pogreške:'''
''' Moguće pogreške:'''
   "Niti jedan korisnik nije pronađen."
   "Niti jedan korisnik nije pronađen."
-
       a) Provjeriti podatke unesene za pretragu. U slučaju pretrage po dijelu korisničke oznake ili dijelu nekog drugog osobnog  
+
       1) Provjeriti podatke unesene za pretragu. U slučaju pretrage po dijelu korisničke oznake ili dijelu nekog drugog osobnog  
         podatka potrebno je označiti "Traži kao podriječ".
         podatka potrebno je označiti "Traži kao podriječ".
Redak 20: Redak 20:
Postupak za promjenu lozinke:
Postupak za promjenu lozinke:
-
1) Automatska promjena lozinke - odabrati "'''Promijeni lozinku'''"
+
a) Automatska promjena lozinke - odabrati "'''Promijeni lozinku'''"
-
2) Ručna promjena lozinke - odabrati "'''Promijeni lozinku (ručni unos)'''"
+
b) Ručna promjena lozinke - odabrati "'''Promijeni lozinku (ručni unos)'''"
''' Moguće pogreške:'''
''' Moguće pogreške:'''
Redak 28: Redak 28:
   "Kompleksnost lozinke nije zadovoljena!
   "Kompleksnost lozinke nije zadovoljena!
     Lozinka se sastoji od minimalno 8 znakova. Od toga barem 1 brojčani, 1 nealfanumerički, 1 malo slovo i 1 veliko slovo."
     Lozinka se sastoji od minimalno 8 znakova. Od toga barem 1 brojčani, 1 nealfanumerički, 1 malo slovo i 1 veliko slovo."
-
       a) Prilagoditi željenu lozinku kako bi zadovoljavala uvjete kompleksnosti.
+
       1) Prilagoditi željenu lozinku kako bi zadovoljavala uvjete kompleksnosti.
   "?NeštoZaNepodudaranjeLozinki?"
   "?NeštoZaNepodudaranjeLozinki?"
-
       a) Ponovno upisati lozinku u polja "Nova zaporka" i "Potvrđena zaporka".
+
       1) Ponovno upisati lozinku u polja "Nova zaporka" i "Potvrđena zaporka".

Inačica od 13:21, 25. srpnja 2011.

1. Prijava administratora imenika na Cadmin portal [1]

2. U glavnom izborniku odabir "Korisnici"

3. Pretraga - unos podataka korisnika kojeg tražimo, zatim odabir "Traži"

Moguće pogreške:

  "Niti jedan korisnik nije pronađen."
     1) Provjeriti podatke unesene za pretragu. U slučaju pretrage po dijelu korisničke oznake ili dijelu nekog drugog osobnog 
        podatka potrebno je označiti "Traži kao podriječ".

4. Odabir korisnika - lijevi klik na njegovu korisničku oznaku u rezultatima pretrage

5. Odabir akcije "Print", zatim u otvorenom prozoru s podacima "Ispiši"

 Napomena: Ovom akcijom korisniku neće biti ispisana lozinka korisničkog računa, ukoliko korisnik želi podatak o 
           lozinci, potrebno je napraviti promjenu lozinke.

Postupak za promjenu lozinke:

a) Automatska promjena lozinke - odabrati "Promijeni lozinku"

b) Ručna promjena lozinke - odabrati "Promijeni lozinku (ručni unos)"

Moguće pogreške:

  "Kompleksnost lozinke nije zadovoljena!
   Lozinka se sastoji od minimalno 8 znakova. Od toga barem 1 brojčani, 1 nealfanumerički, 1 malo slovo i 1 veliko slovo."
     1) Prilagoditi željenu lozinku kako bi zadovoljavala uvjete kompleksnosti.
  "?NeštoZaNepodudaranjeLozinki?"
     1) Ponovno upisati lozinku u polja "Nova zaporka" i "Potvrđena zaporka".
Osobni alati