678

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
Redak 1: Redak 1:
 +
{| style="border:0; margin: 0;" width="100%" cellspacing="1%"
 +
| valign="top" width="100%"|
 +
<div> '''{{PROVJERENO}}''' </div>
 +
|}
 +
=== Error 678: There is no answer ===
=== Error 678: There is no answer ===

Inačica od 08:52, 5. veljače 2008.

Provjereni sadržaj - CARNet Helpdesk

Sadržaj na ovim stranicama provjerio je CARNet Helpdesk. Provjerom nisu utvrđene nikakve štetne posljedice pravilnom primjenom uputa. Napominjemo kako sve radnje i podešavanja na Vašem računalu radite isključivo na vlastitu odgovornost.

Provjereno.jpg

Error 678: There is no answer

  1. provjerite je li žica između modema u Vašem računalu i telefonske utičnice dobro uključena, te da nije negdje prekinuta. Ukoliko je s žicom sve u redu provjerite je li uključena u utičnicu "Line" u Vašem modemu.
  2. pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
  3. upišite inicijalizacijski string za Vaš modem.


Kako upisati inicijalizacijski string?

Windows 2000 ili XP:

  • kliknite na Start –> Settings (Podešenja) –> Control Panel (Upravljačka ploča) –> Phone and modem options (Odrednice telefona i modema).
  • kliknite na karticu Modems (Modemi) i odaberite modem s kojim se spajate te kliknite na Properties (Svojstva).
  • odaberite karticu Advanced (Dodatno).
  • u polje Extra initialization commands (Extra inicijalizacijske naredbe) upišite: +MS=V90,0
Osobni alati