Mail greške
Izvor: Wikidesk
(Usporedba među inačicama)
Redak 1: | Redak 1: | ||
== Error 0x800CCC0D: CANT_FIND_HOST == | == Error 0x800CCC0D: CANT_FIND_HOST == | ||
- | |||
* provjerite jeste li spojeni na Internet (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr). | * provjerite jeste li spojeni na Internet (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr). | ||
Redak 12: | Redak 11: | ||
== Error 0x800CCC0E: FAILED_TO_CONNECT == | == Error 0x800CCC0E: FAILED_TO_CONNECT == | ||
+ | |||
+ | * u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj). | ||
+ | |||
+ | * provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite sto imate upisano za username/Account name(Naziv racuna). Potrebno je upisati korisnicko ime bez oznake domene (npr. ako Vam korisnicko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43). | ||
+ | |||
+ | - ponovno upisite Vasu lozinku (password). | ||
+ | |||
+ | - provjerite imate li u ukljucenu opciju "Hung up after sending and receiving" | ||
+ | |||
+ | - provjerite mozete li pregledavati web stranice (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr). | ||
+ | ''' | ||
+ | Kako doci do postavki?''' | ||
+ | |||
+ | Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail. |
Inačica od 08:14, 27. listopada 2007.
Error 0x800CCC0D: CANT_FIND_HOST
- provjerite jeste li spojeni na Internet (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr).
- u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.
Error 0x800CCC0E: FAILED_TO_CONNECT
- u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
- provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite sto imate upisano za username/Account name(Naziv racuna). Potrebno je upisati korisnicko ime bez oznake domene (npr. ako Vam korisnicko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43).
- ponovno upisite Vasu lozinku (password).
- provjerite imate li u ukljucenu opciju "Hung up after sending and receiving"
- provjerite mozete li pregledavati web stranice (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr). Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.