Mail greške
Izvor: Wikidesk
(Usporedba među inačicama)
Redak 16: | Redak 16: | ||
* provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite sto imate upisano za username/Account name(Naziv racuna). Potrebno je upisati korisnicko ime bez oznake domene (npr. ako Vam korisnicko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43). | * provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite sto imate upisano za username/Account name(Naziv racuna). Potrebno je upisati korisnicko ime bez oznake domene (npr. ako Vam korisnicko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43). | ||
- | + | * ponovno upisite Vasu lozinku (password). | |
- | + | * provjerite imate li u ukljucenu opciju "Hung up after sending and receiving" | |
- | + | * provjerite mozete li pregledavati web stranice (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr). | |
- | ''' | + | |
- | Kako doci do postavki?''' | + | '''Kako doci do postavki?''' |
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail. | Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail. |
Inačica od 08:15, 27. listopada 2007.
Error 0x800CCC0D: CANT_FIND_HOST
- provjerite jeste li spojeni na Internet (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr).
- u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.
Error 0x800CCC0E: FAILED_TO_CONNECT
- u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
- provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite sto imate upisano za username/Account name(Naziv racuna). Potrebno je upisati korisnicko ime bez oznake domene (npr. ako Vam korisnicko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43).
- ponovno upisite Vasu lozinku (password).
- provjerite imate li u ukljucenu opciju "Hung up after sending and receiving"
- provjerite mozete li pregledavati web stranice (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr).
Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.