Mail greške
Izvor: Wikidesk
(Usporedba među inačicama)
Redak 4: | Redak 4: | ||
* u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj). | * u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj). | ||
+ | |||
+ | * provjerite imate li ukljucen neki od programa za zastitu (antivirus/firewall) poput NOD32, AVG, ZoneAlarm te ih pokusajte ispravno konfigurirati. | ||
'''Kako doci do postavki?''' | '''Kako doci do postavki?''' |
Inačica od 08:37, 27. listopada 2007.
Sadržaj |
Error 0x800CCC0D: CANT FIND HOST
- provjerite jeste li spojeni na Internet (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr).
- u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
- provjerite imate li ukljucen neki od programa za zastitu (antivirus/firewall) poput NOD32, AVG, ZoneAlarm te ih pokusajte ispravno konfigurirati.
Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.
Error 0x800CCC0E: FAILED TO CONNECT
- u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
- provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite sto imate upisano za username/Account name(Naziv racuna). Potrebno je upisati korisnicko ime bez oznake domene (npr. ako Vam korisnicko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43).
- ponovno upisite Vasu lozinku (password).
- provjerite imate li u ukljucenu opciju "Hung up after sending and receiving"
- provjerite mozete li pregledavati web stranice (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr).
Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.
Error 0x800CCC90: POP3 RESPONSE ERROR
- u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.
Error 0x800CCC79: SMTP REJECTED RECIPIENTS
- u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Outgoing mail server (Izlazni postanski posluzitelj). Ovisno o tome putem kojeg pruzatelja internet usluga se spajate na Internet potrebno je koristiti odgovarajuci SMTP posluzitelj. Popis SMTP posluzitelja ukoliko se na Internet spajate putem CARNeta pogledajte ovdje.
- provjerite jeste li ispravno upisali e-mail adresu na koju saljete e-mail.
Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.