Administrator resursa
Izvor: Wikidesk
(New page: Administrator resursa je službeni predstavnik škole i mora biti djelatnik članice, imenovan na ovu funkciju od strane ravnatelja. Administrator resursa je dužan poštivati i primjenjiv...)
Novija izmjena →
Inačica od 17:38, 16. listopada 2007.
Administrator resursa je službeni predstavnik škole i mora biti djelatnik članice, imenovan na ovu funkciju od strane ravnatelja. Administrator resursa je dužan poštivati i primjenjivati odluke i uvažavati preporuke koje donosi CARNet, a odnose se na CARNetove resurse stavljene na raspolaganje članici.
Administrator resursa je informatički obrazovana osoba zadužena za dodjeljivanje resursa krajnjim korisnicima, a može dodjeljivati samo one resurse koje je njegovoj školi na raspolaganje stavio CARNet i to samo korisnicima njegove škole.
On u ime škole može prema CARNetu postavljati zahtjeve za dodatnim resursima te ostvarivati tehničke kontakte u svezi računalno-komunikacijskih resursa koje je CARNet stavio na raspolaganje članici. Ukoliko članica ima veći broj osoba, suradnika ili ustanova koji se brinu za računalno-komunikacijsku i informacijsku infrastrukturu članice, službeno imenovani administrator resursa je isključiva osoba preko koje se ostvaruju tehnički kontakti između članice i CARNeta.
On je u ime članice odgovoran za ispravnost i stabilnost funkcioniranja resursa koje je CARNet stavio na raspolaganje članici, kao i za opće tehničko i sigurnosno stanje računalno-komunikacijskog sustava članice spojenog u CARNet mrežu.
Ukoliko želite saznati tko je Administrator imenika u Vašoj školi kotnaktirajte CARNet Helpdesk