CARNet Helpdesk

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
Redak 14: Redak 14:
<h2>CARNet Helpdesk možete kontaktirati</h2>
<h2>CARNet Helpdesk možete kontaktirati</h2>
-
* <h3>elektroničkom poštom</h3>  
+
* <h4>elektroničkom poštom</h4>  
helpdesk@CARNet.hr  
helpdesk@CARNet.hr  
-
* <h3>pozivom putem Skypea</h3>
+
* <h4>pozivom putem Skypea</h4>
-
Skype kontakt: carnet_helpdesk[skype:carnet_helpdesk?call]
+
Skype kontakt: <a href="skypeto:carnet_helpdesk?call">carnet_helpdesk</a>
-
[[Datoteka:SkypeBlue_128x128.png|link=skype:carnet_helpdesk?call]]
+
* <h4>telefonom </h4>
 +
0800 CARNet (0800 227638), na izborniku birajte 1
-
* <h3>telefonom </h3>
+
* <h4>faksom </h4>
-
0800 CARNet (0800 227638), kućni 1
+
-
 
+
-
* <h3>faksom </h3>
+
+385 1 6661 630  
+385 1 6661 630  
-
* <h3>običnom poštom</h3>
+
* <h4>običnom poštom</h4>
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk<br>
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk<br>
Josipa Marohnića 5<br>
Josipa Marohnića 5<br>

Inačica od 09:14, 11. srpnja 2011.

CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.

Upute za korisnike

Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Na primjer, navedite:

  • svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime)
  • naziv CARNetove usluge i/ili sustava koji koristite
  • koji softver ili operacijski sustav koristite
  • podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema
  • točno vrijeme (odnosno period) pojavljivanja problema
  • poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema


CARNet Helpdesk možete kontaktirati

  • elektroničkom poštom

helpdesk@CARNet.hr

  • pozivom putem Skypea

Skype kontakt: <a href="skypeto:carnet_helpdesk?call">carnet_helpdesk</a>

  • telefonom

0800 CARNet (0800 227638), na izborniku birajte 1

  • faksom

+385 1 6661 630

  • običnom poštom

Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk
Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb

Radno vrijeme CARNet Helpdeska

Svakim danom od 8 do 22

Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.


Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.

Osobni alati