CARNet Helpdesk

Izvor: Wikidesk

(Usporedba među inačicama)
Skoči na: orijentacija, traži
Redak 11: Redak 11:
* poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema
* poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema
 +
<h2>Radno vrijeme CARNet Helpdeska</h2>
 +
 +
'''Svakim danom od 8 do 22'''
 +
 +
''Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.''
 +
 +
 +
'''''Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.'''''
 +
__NOTOC__
<h2>CARNet Helpdesk možete kontaktirati</h2>
<h2>CARNet Helpdesk možete kontaktirati</h2>
-
* <h4>elektroničkom poštom</h4>  
+
<h4>elektroničkom poštom</h4>  
helpdesk@CARNet.hr  
helpdesk@CARNet.hr  
-
* <h4>pozivom putem Skypea</h4>
+
<h4>pozivom putem Skypea</h4>
Skype kontakt: <html><a href="skype:carnet_helpdesk?call">carnet_helpdesk</a><html/>
Skype kontakt: <html><a href="skype:carnet_helpdesk?call">carnet_helpdesk</a><html/>
-
* <h4>telefonom </h4>
+
<h4>telefonom </h4>
0800 CARNet (0800 227638), na izborniku birajte 1  
0800 CARNet (0800 227638), na izborniku birajte 1  
-
* <h4>faksom </h4>
+
<h4>faksom </h4>
+385 1 6661 630  
+385 1 6661 630  
-
* <h4>običnom poštom</h4>
+
<h4>običnom poštom</h4>
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk<br>
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk<br>
Josipa Marohnića 5<br>
Josipa Marohnića 5<br>
10000 Zagreb
10000 Zagreb
-
 
-
<h2>Radno vrijeme CARNet Helpdeska</h2>
 
-
 
-
'''Svakim danom od 8 do 22'''
 
-
 
-
''Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.''
 
-
 
-
 
-
'''''Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.'''''
 
-
__NOTOC__
 

Inačica od 09:16, 11. srpnja 2011.

CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.

Upute za korisnike

Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Na primjer, navedite:

  • svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime)
  • naziv CARNetove usluge i/ili sustava koji koristite
  • koji softver ili operacijski sustav koristite
  • podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema
  • točno vrijeme (odnosno period) pojavljivanja problema
  • poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema

Radno vrijeme CARNet Helpdeska

Svakim danom od 8 do 22

Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.


Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.


CARNet Helpdesk možete kontaktirati

elektroničkom poštom

helpdesk@CARNet.hr

pozivom putem Skypea

Skype kontakt: carnet_helpdesk

telefonom

0800 CARNet (0800 227638), na izborniku birajte 1

faksom

+385 1 6661 630

običnom poštom

Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet Helpdesk
Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb

Osobni alati