CARNet Helpdesk
Izvor: Wikidesk
(Usporedba među inačicama)
Redak 1: | Redak 1: | ||
- | + | CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama. | |
- | + | {| | |
- | CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama. | + | |<h2>Helpdesk možete kontaktirati</h2> |
- | + | ||
- | <h2>Helpdesk možete kontaktirati</h2> | + | |
- | + | ||
* <h3>elektroničkom poštom</h3> | * <h3>elektroničkom poštom</h3> | ||
Redak 19: | Redak 16: | ||
Josipa Marohnića 5<br> | Josipa Marohnića 5<br> | ||
10000 Zagreb | 10000 Zagreb | ||
- | + | || __TOC__ | |
- | + | |} | |
<h2>Radno vrijeme Helpdeska</h2> | <h2>Radno vrijeme Helpdeska</h2> | ||
Inačica od 15:40, 23. listopada 2007.
CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.
Helpdesk možete kontaktirati
helpdesk@CARNet.hr
0800 CARNet (0800 227638), kućni 1
+385 1 6661 630
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet |
|
Radno vrijeme Helpdeska
- za upite putem elektroničke pošte ili telefonom, svaki dan (uključivši i blagdane) od 8 do 22 sata
Odgovore možete očekivati u roku 2 sata (unutar radnog vremena) za upite pristigle putem elektroničke pošte, a za upite pristigle faksom ili običnom poštom 24 sata od primitka upita.
- Poslove CARNetovog Helpdeska od 1. srpnja obavlja CARNet, a pravo na uslugu imaju svi korisnici CARNetovih usluga, kao i oni koji će to tek postati, ali i osobe koje samo traže osnovne informacije o CARNetu.
Upute za korisnike
- Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je da problem što bolje opišete i potkrijepite ga primjerima. Na primjer, navedite svoje osobne podatke (korisničko ime, ime sustava koji koristite), koji softver ili operacijski sustav koristite te podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema. Svakako navedite i točno vrijeme pojavljivanja problema te poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema. Navedeni će podaci omogućiti dobivanje bržeg, točnijeg i potpunijeg odgovora.
Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.