CARNet Helpdesk
Izvor: Wikidesk
Inačica od 09:22, 11. srpnja 2011. koju je unio/unijela Ncosic@carnet.hr (Razgovor | doprinosi)
CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.
Upute za korisnike
Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Na primjer, navedite:
- svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime)
- naziv CARNetove usluge i/ili sustava koji koristite
- koji softver ili operacijski sustav koristite
- podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema
- točno vrijeme (odnosno period) pojavljivanja problema
- poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema
Radno vrijeme CARNet Helpdeska
Svakim danom od 8 do 22
Odgovore na upite upućene telefaksom ili putem elektroničke pošte možete očekivati u roku dva sata (unutar radnog vremena Helpdeska). Zahtjevi pristigli putem redovne pošte obradit će se u roku jednog radnog dana od primitka.
Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.
CARNet Helpdesk možete kontaktirati
elektroničkom poštom
helpdesk@CARNet.hr
pozivom putem Skypea
Skype kontakt: carnet_helpdesk
telefonom
0800 CARNet (0800 227638), na izborniku birajte 1faksom
+385 1 6661 630redovnom poštom
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet HelpdeskJosipa Marohnića 5
10000 Zagreb