Promjena zajedničkih podataka korisnika

Izvor: Wikidesk

Inačica od 10:08, 1. rujna 2011. koju je unio/unijela Nbucic@carnet.hr (Razgovor | doprinosi)
(razl) ←Starija inačica | vidi trenutačnu inačicu (razl) | Novija inačica→ (razl)
Skoči na: orijentacija, traži

Ukoliko postoji potreba da se odvedenim korisnicima promijene zajednički podaci, npr. pri prijelazu učenika iz nižeg razreda u viši, koristi se opcija Promijeni zajedničke podatke.

Administrator odabire stavku Korisnici i na dobivenoj stranici Pregled korisnika izvrši pretragu. Podaci dobiveni pretragom nalaze se u tablici. Pomodu poveznica Označi sve i Odznači sve administrator odabire korisnike za daljnje akcije koje mogu biti: Promijeni zajedničke podatke, Zaključaj sve i Obriši sve.

Akcija Promijeni zajedničke podatke omogućava promjenu zajedničkih podataka odabranim korisnicima.

Akcijom Zaključaj sve administrator može svim odabranim korisnicima automatski promijeniti lozinku i onemogućiti korištenje korisničkog računa.

Akcijom Obriši sve administrator odabranim korisnicima automatski postavlja Datum isteka temeljne povezanosti u datum brisanja korisnika, i time omogućava premještaj učenika u novu školu.

Promjenom zajedničkih podataka korisnika, lozinke korisnika ostaju nepromijenjene i nisu vidljive u ispisu ili PDF dokumentu koji se generira.


Postupak promjene zajedničkih podataka korisnika u koracima:

1. Prijavite se na Cadmin portal http://admin.skole.hr

2. U glavnom izborniku odaberite "Korisnici"

3. Izvršite pretragu prema zajedničkim podacima korisnika, zatim kliknite na "Traži"

 Napomena: Za pretragu svih učenika u određenom razredu se može postaviti vrijednost polja "Povezanost s ustanovom" na "učenik" i 
           "Pripadnost grupi" na oznaku za školsku godinu i razred učenika npr.: 2011::2a .

Moguće pogreške:

  "Niti jedan korisnik nije pronađen."
     1) Provjeriti podatke unesene za pretragu. U slučaju pretrage po dijelu oznake za "Pripadnost grupi" potrebno je
        označiti "Traži kao podriječ".

4. Odabir korisnika:

a) Akcijom "Označi sve" - za promjenu zajedničkih podataka svih pronađenih korisnika

b) Ručno, klikanjem na kvadratiće ispred korisničkih imena pronađenih korisnika - za promjenu podataka određenih korisnika

5. Odabir akcije "Promijeni zajedničke podatke"

Moguće pogreške:

  "Odaberite korisnike za promjenu!"
     1) Vratiti se na 4. korak za odabir korisnika. 

6. Unesite nove podatake zajedničke za sve odabrane korisnike

7. Kliknite na poveznicu "Dalje"

8. Provjerite zajedničke podataka korisnika te ukoliko je sve ispravno kliknite na "Promijeni svima"

9. Ispis korisničkih podataka svih korisnika odabirom akcije "Print"

Osobni alati