Mail greške
Izvor: Wikidesk
Error 0x800CCC0D: CANT FIND HOST
- provjerite jeste li spojeni na Internet (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr).
- u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
- provjerite imate li ukljucen neki od programa za zastitu (antivirus/firewall) poput NOD32, AVG, ZoneAlarm te ih pokusajte ispravno konfigurirati.
Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.
Error 0x800CCC0E: FAILED TO CONNECT
- u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
- provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite sto imate upisano za username/Account name(Naziv racuna). Potrebno je upisati korisnicko ime bez oznake domene (npr. ako Vam korisnicko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43).
- ponovno upisite Vasu lozinku (password).
- provjerite imate li u ukljucenu opciju "Hung up after sending and receiving".
- provjerite mozete li pregledavati web stranice (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr).
Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.
Error 0x800CCC90: POP3 RESPONSE ERROR
- u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.
Error 0x800CCC79: SMTP REJECTED RECIPIENTS
- u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Outgoing mail server (Izlazni postanski posluzitelj). Ovisno o tome putem kojeg pruzatelja internet usluga se spajate na Internet potrebno je koristiti odgovarajuci SMTP posluzitelj. Popis SMTP posluzitelja ukoliko se na Internet spajate putem CARNeta pogledajte ovdje.
- provjerite jeste li ispravno upisali e-mail adresu na koju saljete e-mail.
Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.
Error 0x800CCC0F: CONNECTION DROPPED
- u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
- postoji mogucnost da je doslo do trenutnog prekida veze na Internet, povjerite jeste li jos uvijek spojeni na Internet.
- ukoliko Vam nakon nakon ponovnog spajanja i dalje puca veza dok skidate e-mailove, vjerovatno u mailboxu imate neku e-mail poruku koja ima veliki privitak(attachment) te Vam iz tog razloga veza puca. Pokusajte se prijaviti na webmail sucelje na adresi webmail.skole.hr te skinuti tu "veliku" e-mail poruku.
Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.
Error 0x800CCC18: SICILY LOGON FAILED
- potoji mogucnost da niste dobro unjeli sve postavke u e-mail klijent.
- pokusajte ponovno kreirati postavke u Vasem e-mail klijentu.
Odaberite s popisa Vas e-mail klijent: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.
Error 0x800CCC91: POP3 INVALID USER NAME
- provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite sto imate upisano za username/Account name(Naziv racuna). Potrebno je upisati korisnicko ime bez oznake domene (npr.ako Vam korisnicko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43).
Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.
Error 0x800CCC92: POP3 INVALID PASSWORD
- upisali ste pogresnu lozinku u postavkama Vaseg e-mail klijenta. Unesite ispravnu lozinku.
Kako doci do postavki?
Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.
Error 0x800CCC69: SMTP 550 MAILBOX NOT FOUND
- zbog sadrzaja poruke koju saljete spam filter na posluzitelju je poruku odbio.
- pokusajte privitak (attachment) koji saljete kompresirati s nekim od programa za kompresiranje datoteka (npr. WinRAR).
Error 0x800CCC0B: BUSY
- provjerite jeste li ispravno kreirali Vaš e-mail račun. Ukoliko ste napravili neku izmjenu u e-mail računu izbrišite sve poruke iz Outbox-a u Vašem e-mail klijentu te pokušajte ponovno poslati/primiti e-mail.
- postoji mogučnost da je poslužitelj trenutno opterečen, pokušajte kasnije poslati poruku. Ako će Vam se opet javiti ista pogreška nazovite CARNetov Helpdesk.