Outlook

Izvor: Wikidesk

Inačica od 11:03, 5. veljače 2009. koju je unio/unijela Zpispek@carnet.hr (Razgovor | doprinosi)
Skoči na: orijentacija, traži
Provjereni sadržaj - CARNet Helpdesk

Sadržaj na ovim stranicama provjerio je CARNet Helpdesk. Provjerom nisu utvrđene nikakve štetne posljedice pravilnom primjenom uputa. Napominjemo kako sve radnje i podešavanja na Vašem računalu radite isključivo na vlastitu odgovornost.

Provjereno.jpg


1. Nakon što ste pokrenuli Microsoft Outlook kliknite na Tools (Alati), te sa izbornika odaberite E-mail Accounts (Računi e pošte).


Oe1.gif


2. Ukoliko kreirate novi e-mail račun odaberite opciju Add a new e-mail account te kliknite Next. Ukoliko ste već postavili e-mail račun odaberite View or change existing e-mail accounts i spustite se na korak 4. Kliknite Next.


Oee6.gif


3. Odaberite POP3 za tip poslužitelja te se spustite na korak 5.


Oe3.gif


4. Odaberite s liste naziv e-mail računa koji ste prethodno kreirali te kliknite na Change.


Oee7.gif


5. Popunite tražene podatke u kao što su navedeni na slici ispod. Napominjemo da je korisnik Pero Perić izmišljena osoba te da je potrebno u polja upisati isključivo Vaše podatke koje ste dobili od administratora imenika u Vašoj školi.

U polje Outgoing mail server(SMTP) potrebno je upisati naziv SMTP poslužitelja koji ovisi o načinu na koji se spajate na Internet. Pogledajte tablicu.


Način spajanja na Internet SMTP
Modemsko spajanje (CMU) mail.cmu.carnet.hr
Mobile CARNet mail.mobile.carnet.hr
VIPme CARNet mail.mobile.carnet.hr
XCARNet mail.xcarnet.carnet.hr
MetroCARNet mail.metrocarnet.carnet.hr
Tele2CARNet mail.tele2.carnet.hr
DUO.CARNet mail.duo.carnet.hr
OptiCARNet mail.opti.carnet.hr


Nakon što ste unijeli sve potrebne podatke kliknite na More Settings.


Oe4.gif


6. Odaberite karticu Advanced te kao na slici uključite SSL za POP3 poslužitelj. Nakon toga kliknite na OK zatim na Next.


Oe8.gif


7. Kliknite na Finish. Vaš e-mail račun je kreiran.


Oe5.gif

Osobni alati