CARNet Helpdesk
Izvor: Wikidesk
Sadržaj |
CARNetov Helpdesk pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama.
Helpdesk možete kontaktirati
-
elektroničkom poštom
helpdesk@CARNet.hr
-
telefonom
0800 CARNet (0800 227638), kućni 1
-
faksom
+385 1 6661 630
-
običnom poštom
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet
Josipa Marohnića 5
10000 Zagreb
Radno vrijeme Helpdeska
- za upite putem elektroničke pošte ili telefonom, svaki dan (uključivši i blagdane) od 8 do 22 sata
Odgovore možete očekivati u roku 2 sata (unutar radnog vremena) za upite pristigle putem elektroničke pošte, a za upite pristigle faksom ili običnom poštom 24 sata od primitka upita.
- Poslove CARNetovog Helpdeska od 1. srpnja obavlja CARNet, a pravo na uslugu imaju svi korisnici CARNetovih usluga, kao i oni koji će to tek postati, ali i osobe koje samo traže osnovne informacije o CARNetu.
Upute za korisnike
- Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je da problem što bolje opišete i potkrijepite ga primjerima. Na primjer, navedite svoje osobne podatke (korisničko ime, ime sustava koji koristite), koji softver ili operacijski sustav koristite te podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema. Svakako navedite i točno vrijeme pojavljivanja problema te poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema. Navedeni će podaci omogućiti dobivanje bržeg, točnijeg i potpunijeg odgovora.
Svoje primjedbe vezane uz rad CARNetovog Helpdeska možete poslati na adrese: komentar@CARNet.hr ili helpdesk@CARNet.hr.