Mail greške

Izvor: Wikidesk

Inačica od 13:01, 5. studenog 2007. koju je unio/unijela Dario (Razgovor | doprinosi)
Skoči na: orijentacija, traži

Sadržaj

Error 0x800CCC0D: CANT FIND HOST

  • provjerite jeste li spojeni na Internet (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr).
  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
  • provjerite imate li ukljucen neki od programa za zastitu (antivirus/firewall) poput NOD32, AVG, ZoneAlarm te ih pokusajte ispravno konfigurirati.

Kako doci do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.


Error 0x800CCC0E: FAILED TO CONNECT

  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
  • provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite sto imate upisano za username/Account name(Naziv racuna). Potrebno je upisati korisnicko ime bez oznake domene (npr. ako Vam korisnicko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43).
  • ponovno upisite Vasu lozinku (password).
  • provjerite imate li u ukljucenu opciju "Hung up after sending and receiving".
  • provjerite mozete li pregledavati web stranice (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr).

Kako doci do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.


Error 0x800CCC90: POP3 RESPONSE ERROR

  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).

Kako doci do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.


Error 0x800CCC79: SMTP REJECTED RECIPIENTS

  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Outgoing mail server (Izlazni postanski posluzitelj). Ovisno o tome putem kojeg pruzatelja internet usluga se spajate na Internet potrebno je koristiti odgovarajuci SMTP posluzitelj. Popis SMTP posluzitelja ukoliko se na Internet spajate putem CARNeta pogledajte ovdje.
  • provjerite jeste li ispravno upisali e-mail adresu na koju saljete e-mail.

Kako doci do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.


Error 0x800CCC0F: CONNECTION DROPPED

  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
  • postoji mogucnost da je doslo do trenutnog prekida veze na Internet, povjerite jeste li jos uvijek spojeni na Internet.
  • ukoliko Vam nakon nakon ponovnog spajanja i dalje puca veza dok skidate e-mailove, vjerovatno u mailboxu imate neku e-mail poruku koja ima veliki privitak(attachment) te Vam iz tog razloga veza puca. Pokusajte se prijaviti na webmail sucelje na adresi webmail.skole.hr te skinuti tu "veliku" e-mail poruku.

Kako doci do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.

Error 0x800CCC18: SICILY LOGON FAILED

  • potoji mogucnost da niste dobro unjeli sve postavke u e-mail klijent.
  • pokusajte ponovno kreirati postavke u Vasem e-mail klijentu.

Odaberite s popisa Vas e-mail klijent: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.


Error 0x800CCC91: POP3 INVALID USER NAME

  • provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite sto imate upisano za username/Account name(Naziv racuna). Potrebno je upisati korisnicko ime bez oznake domene (npr.ako Vam korisnicko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43).

Kako doci do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.


Error 0x800CCC92: POP3 INVALID PASSWORD

  • upisali ste pogresnu lozinku u postavkama Vaseg e-mail klijenta. Unesite ispravnu lozinku.

Kako doci do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail.


Error 0x800CCC69: SMTP 550 MAILBOX NOT FOUND

  • zbog sadrzaja poruke koju saljete spam filter na posluzitelju je poruku odbio.
  • pokusajte privitak (attachment) koji saljete kompresirati s nekim od programa za kompresiranje datoteka (npr. WinRAR).

Error 0x800CCC0B: BUSY

  • provjerite jeste li ispravno kreirali Vaš e-mail račun. Ukoliko ste napravili neku izmjenu u e-mail računu izbrišite sve poruke iz Outbox-a u Vašem e-mail klijentu te pokušajte ponovno poslati/primiti e-mail.
  • postoji mogučnost da je poslužitelj trenutno opterečen, pokušajte kasnije poslati poruku. Ako će Vam se opet javiti ista pogreška nazovite CARNetov Helpdesk.
Osobni alati