Izdavanje korisničkih podataka postojećim korisnicima
Izvor: Wikidesk
Inačica od 14:26, 25. srpnja 2011. koju je unio/unijela Nbucic@carnet.hr (Razgovor | doprinosi)
Postupak izdavanja korisničkih podataka postojećim korisnicima u koracima:
1. Prijava administratora imenika na Cadmin portal http://admin.skole.hr
2. U glavnom izborniku odabir "Korisnici"
3. Pretraga - unos podataka korisnika kojeg tražimo, zatim odabir "Traži"
Moguće pogreške:
"Niti jedan korisnik nije pronađen." 1) Provjeriti podatke unesene za pretragu. U slučaju pretrage po dijelu korisničke oznake ili dijelu nekog drugog osobnog podatka potrebno je označiti "Traži kao podriječ".
4. Odabir korisnika - lijevi klik na njegovu korisničku oznaku u rezultatima pretrage
5. Odabir akcije "Print", zatim u otvorenom prozoru s podacima "Ispiši"
Napomena: Ovom akcijom korisniku neće biti ispisana lozinka korisničkog računa, ukoliko korisnik želi podatak o lozinci, potrebno je napraviti promjenu lozinke.
Postupak za promjenu lozinke:
a) Automatska promjena lozinke - odabrati "Promijeni lozinku"
b) Ručna promjena lozinke - odabrati "Promijeni lozinku (ručni unos)"
Moguće pogreške:
"Kompleksnost lozinke nije zadovoljena! Lozinka se sastoji od minimalno 8 znakova. Od toga barem 1 brojčani, 1 nealfanumerički, 1 malo slovo i 1 veliko slovo." 1) Prilagoditi željenu lozinku kako bi zadovoljavala uvjete kompleksnosti.
"?NeštoZaNepodudaranjeLozinki?" 1) Ponovno upisati lozinku u polja "Nova zaporka" i "Potvrđena zaporka".