CARNetov Webmail

Izvor: Wikidesk

Inačica od 14:07, 25. ožujka 2014. koju je unio/unijela Tmarkul@carnet.hr (Razgovor | doprinosi)
(razl) ←Starija inačica | vidi trenutačnu inačicu (razl) | Novija inačica→ (razl)
Skoči na: orijentacija, traži
Provjereni sadržaj - CARNet Helpdesk

Sadržaj na ovim stranicama provjerio je CARNet Helpdesk. Provjerom nisu utvrđene nikakve štetne posljedice pravilnom primjenom uputa. Napominjemo kako sve radnje i podešavanja na Vašem računalu radite isključivo na vlastitu odgovornost.

Provjereno.jpg


1. Nakon sto ste pristupili Vasoj elektronickoj posti, kliknite na opciju postavke. (slika 1.)

Slika 1.1.png

2. Odaberite "Osobne informacije". (slika 2.)

3. Kreiranje novog identiteta elektronicke poste ili izmjena postojeceg se vrsi klikom na padajuci izbornik "Zadani identitet". (slika 3.)

4. Odabirom opcije "Create new identity" na ekranu se otvaraju postavke za stvaranje novog identiteta koji ce biti sukladan nazivu Vase simbolicke elektronicke email adrese, tj. aliasa. (slika 4.)

5. Kada ste odabrali opciju "Create new identity", pojavljuju se polja prema slici. (slika 5.)

6. Polja "Naziv identiteta" i "Vase puno ime" popunite prema vlastitoj zelji, dok u polje "Pretpostavljena adresa elektronicke poste za ovaj identitet" unesite tocan naziv odabranog aliasa. (slika 6.)

7. Po zavrsetku unosa podataka, potrebno je potvrditi kreiranje novog identiteta klikom na gumb "Spremi". (slika 7.)

8. Novi identitet se odabire kada se salje nova poruka, stoga odaberite opciju "Nova poruka" na izborniku s lijeve strane. (slika 8.)

9. Kliknite na padajuci izbornik u polju "Od". (slika 9.)

10. Nakon sto se pojavio padajuci izbornik, moguce je odabrati identitet sa adresom aliasa koji je prethodno podesen. (slika 10.)

Osobni alati