Mail greške

Izvor: Wikidesk

Inačica od 08:18, 27. listopada 2007. koju je unio/unijela Dario (Razgovor | doprinosi)
Skoči na: orijentacija, traži

Error 0x800CCC0D: CANT FIND HOST

  • provjerite jeste li spojeni na Internet (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr).
  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).

Kako doci do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.


Error 0x800CCC0E: FAILED TO CONNECT

  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).
  • provjerite u postavkama e-mail klijenta kojeg koristite sto imate upisano za username/Account name(Naziv racuna). Potrebno je upisati korisnicko ime bez oznake domene (npr. ako Vam korisnicko ime glasi ime.prezime43@skole.hr potrebno je upisati ime.prezime43).
  • ponovno upisite Vasu lozinku (password).
  • provjerite imate li u ukljucenu opciju "Hung up after sending and receiving"
  • provjerite mozete li pregledavati web stranice (otvorite web preglednik te upisite neku web adresu npr. www.carnet.hr).

Kako doci do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.


Error 0x800CCC90: POP3 RESPONSE ERROR

  • u postavkama e-mail klijenta provjerite imate li upisan odgovarajuci Incoming mail server (Ulazni postanski posluzitelj).

Kako doci do postavki?

Odaberite e-mail klijent koji koristite: Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Incredi mail.

Osobni alati