680

Izvor: Wikidesk

Inačica od 07:41, 6. veljače 2008. koju je unio/unijela Helpadmin (Razgovor | doprinosi)
Skoči na: orijentacija, traži
Provjereni sadržaj - CARNet Helpdesk

Sadržaj na ovim stranicama provjerio je CARNet Helpdesk. Provjerom nisu utvrđene nikakve štetne posljedice pravilnom primjenom uputa. Napominjemo kako sve radnje i podešavanja na Vašem računalu radite isključivo na vlastitu odgovornost.

Provjereno.jpg

Error 680: There is no dial tone

  • isključite opciju "Wait for dial tone before dialing" ("Pričekaj zvuk slobodne linije prije pozivanja").
  • kliknite na Start - Control Panel (Upravljačka ploča) - Phone and modem options (Odrednice telefona i modema).
  • kliknite na karticu Modems (Modemi) i odaberite modem s kojim se spajate te kliknite na Properties (Svojstva).
  • odaberite karticu Modem te isključite opciju "Wait for dial tone before dialing" ("Pričekaj zvuk slobodne linije prije pozivanja").
Osobni alati