676

Izvor: Wikidesk

Inačica od 14:09, 6. veljače 2008. koju je unio/unijela Helpadmin (Razgovor | doprinosi)
Skoči na: orijentacija, traži
Provjereni sadržaj - CARNet Helpdesk

Sadržaj na ovim stranicama provjerio je CARNet Helpdesk. Provjerom nisu utvrđene nikakve štetne posljedice pravilnom primjenom uputa. Napominjemo kako sve radnje i podešavanja na Vašem računalu radite isključivo na vlastitu odgovornost.

Provjereno.jpg

Error 676: The line is busy

  • ukoliko se spajate u periodu iza 19 sati pokušajte se spojiti više puta jer postoji mogućnost da je veća opterećenost CARNetovih modemskih ulaza.
  • nazovite s fiksnog telefona broj CARNetovih modemskih ulaza 076767676 kako biste utvrdili je li sve u redu s Vašom telefonskom linijom:
  1. ako čujete znak zauzeća ili snimljenu poruku koja govori da nešto nije u redu s telefonskom linijom tada se obratite Vašem davatelju telefonskih usluga.
  2. ako čujete nešto slično zvuku modema prilikom spajanja ili faks uređaja tada pokušajte napraviti reinstalaciju drivera Vašeg modema s originalnog CD-a koji ste dobili uz modem.
Osobni alati