Internet

Izvor: Wikidesk

Inačica od 13:06, 18. ožujka 2008. koju je unio/unijela Helpadmin (Razgovor | doprinosi)
Skoči na: orijentacija, traži
Modemsko spajanje
Provjereni sadržaj - CARNet Helpdesk

Sadržaj na ovim stranicama provjerio je CARNet Helpdesk. Provjerom nisu utvrđene nikakve štetne posljedice pravilnom primjenom uputa. Napominjemo kako sve radnje i podešavanja na Vašem računalu radite isključivo na vlastitu odgovornost.

Provjereno.jpg

Modemsko spajanje na Internet

Pripremili smo za tebe nekoliko tekstova koji će ti olakšati spajanje na Internet. Za one koji se prvi put spajaju pripremili smo upute za spajanje koje su popraćene slikama.

No spajanje na Internet nekada i nije tako lako. Kod svakog neuspjelog spajanja računalo će ispisati tekst greške na hrvatskom ili engleskom jeziku koji je uvijek popraćen troznamenkastim brojem. Prema tom broju poredali smo greške i opisali kako ih riješiti. Ukoliko ti računalo ne ispisuje grešku a ti se i dalje ne možeš spojiti pokušaj jednu od sljedećih opcija:

  1. ukoliko ti računalo samo poziva više puta – pusti računalo da poziva deset puta, nakon desetog puta ispisati će grešku
  2. ukoliko ti računalo samo prekine pozivanje bez ispisivanja greške – ponovno instaliraj modem


Pucanje veze i spora brzina

Analiza rada sustava CARNetovih modemskih ulaza te broja upita upućenih CARNet-ovom helpdesku, pokazala je da neki modeli modema (najčešće V.92 bazirani na Conexant/Rockwell tehnologiji) imaju problema pri spajanju na CARNetove modemske ulaze sa pucanjem veze nakon nekog vremena (od nekoliko sekundi pa do nekoliko desetaka minuta).

Iako brzina veze jednim dijelom ovisi o kvaliteti same telefonske linije, iz statistika je vidljivo da ti modeli modema imaju više problema od ostalih pri uspostavi veze sa pristupnim poslužiteljem CMU. Što se same telefonske linije tiče, nije dovoljno da je korisnik na digitalnoj centrali da bi se izbjegli svi problemi pri uspostavi veze. Prilikom postupka pregovaranja brzine između dva modema važna je kvaliteta cijele trase (nivo šuma na pojedinim segmentima, itd.)

Kod pucanja veze predlažemo ti da napraviš ponovnu instalaciju modema a ako se problem nastavi preporučamo ti da upišeš inicijalizacijske naredbe.

Ugodno surfanje želi Vam helpdesk.carnet.hr, online podrška za CARNetove korisnike!
Osobni alati