Administrator imenika

Izvor: Wikidesk

Inačica od 06:15, 22. srpnja 2008. koju je unio/unijela Jvratar@carnet.hr (Razgovor | doprinosi)
Skoči na: orijentacija, traži

Administrator imenika je službeni predstavnik škole koji mora biti djelatnik članice, imenovan od strane ravnatelja. Administrator imenika je funkcija, vezana uz odnose CARNeta i članice te nije radno mjesto. Administrator imenika je dužan poštivati i primjenjivati odluke i uvažavati preporuke koje donosi CARNet, a odnose se na CARNetove resurse stavljene na raspolaganje članici.

Administrator imenika je administrativna osoba u školi zadužena za ažuriranje LDAP imenika. Ažurnost imenika je od iznimnog značaja jer imenik predstavlja dio jedinstvene autentikacijske i autorizacijske infrastrukture (AAI).

Preporuka je da administrator imenika bude djelatnik škole koji je i inače zadužen za održavanje popisa učenika, to jest netko iz administrativnog osoblja škole.

Administrator imenika na početku svake školske godine ažurira imenik, to jest dodaje digitalne identitete novih učenika i nastavnog osoblja, a korisnike koji više nemaju status učenika ili djelatnika škole briše iz baze podataka. Osim obveze godišnjeg ažuriranja imenika, administrator imenika je obvezan po nastupu promjena ažurirati stanje imenika (npr. dolazak/odlazak novog nastavnog osoblja ili učenika u/iz škole).

Tko je Administrator imenika u Vašoj školi?

Popis administratora imenika (osoba nadležnih za otvaranje elektroničkog identiteta u sustavu HUSO) dostupan je na adresi http://www.carnet.hr/huso/AI

Osobni alati