Unos novih učenika

Izvor: Wikidesk

Skoči na: orijentacija, traži

U slučaju kada u školu dođe novi učenik potrebno je napraviti pojedinačan unos (dodavanje) korisnika škole.

Na prvoj stranici za dodavanje novog korisnika se nalazi obrazac sa poljima za unos obaveznih podataka korisnika. Neobavezni podaci se mogu unijeti klikom na poveznicu "Prikaži sve podatke".

Kreiranjem korisnika automatski se stvaraju i dvije adrese elektroničke pošte. Prva adresa je oblika Ime.Prezime@os---.skole.hr, ili adresa Ime.PrezimeXX@os---.skole.hr, gdje je XX redni broj pojavljivanja identične adrese e-pošte. Druga adresa je alias oblika Ime.Prezime@skole.hr, odnosno Ime.PrezimeXX@skole.hr. Ova je adresa vezana za korisnika bez obzira kojoj ustanovi pripada i prati ga tijekom školovanja.

Na kraju postupka dodavanja novog korisnika je potrebno ispisati podatke korisnika jer će jedino na tom ispisu biti vidljivi svi korisnički podaci uključujući i lozinku.


Postupak unosa novih učenika u koracima:

1. Prijava administratora imenika na Cadmin portal http://admin.skole.hr

2. U glavnom izborniku odabir "Korisnici"

3. Odabir akcije "Novi korisnik"

4. Unos podataka učenika

 Napomena: Oblik upisa u polje pripadnost grupi se unosi školskagodina::razred 
           npr. za školsku godinu 2011/2012 i 1.a razred unos je:   2011::1a   

5. Kliknuti "Dalje"

Moguće pogreške:

  "Polje Prezime/Ime/OIB/Datum isteka temeljne povezanosti je obavezno!"
     1) Upisati podatke u navedeno polje.
     2) Ukoliko korisnik ne zna svoj OIB broj može ga saznati na adresi http://oib.oib.hr/SaznajOibWeb/fizickaOsoba.html
  "Atribut OIB je u krivom formatu!"
     1) Provjeriti uneseni OIB.
  "OIB već postoji u sustavu"
     1) Provjeriti uneseni OIB.
     2) Slijediti upute za premještaj korisnika.

6. Provjeriti unesene podatke i odabrati "Kreiraj"

7. Odabrati "Print" kako bi podaci učenika bili ispisani

Osobni alati